Japan Airlines reiss 471. 1972.gada 14.jūnijs. Ņūdeli, Indija. 82 bojāgājušie, 5 izdzīvojušie lidmašīnā, 4 bojāgājušie uz zemes.
Komerciālo lidaparātu katastrofu bildes (1967.g - 1972.g)3
British European Airways reiss 548. 1972.gada 18.jūnijs. Steinsa, Anglija. 1 minūti un 46 sekundes pēc pacelšanās no Hītrovas lidostas, klajā laukā pie noslogotas automaģistrāles nokrita aviokompānijas British European Airways lidmašīna Hawker Siddeley Trident 1C. Visi 112 lidmašīna esošie pasažieri un 6 apaklpes locekļi gāja bojā, lai gan sākumā bija divi izdzīvojušie, kuri nomira neilgi pēc tam, kad viņiem piekļuva glābēji. Šī bija pirmā aviokatastrofa Lielbritānijas aviācijas vēsturē, kurā gājuši bojā 100 vai vairāk cilvēku. 51 gadu vecā lidmašīnas kapteiņa mirstīgo atlieku autopsija parādija, ka viņš pacelšanās laikā izjutis stipras sāpes vai pat bijis bezsamaņā, un otrā pilota pieredzes trūkums nav ļāvis lidmašīnu noturēt gaisā.
Kēnigsvusterhauzenes aviokatastrofa. 1972.gada 14.augusts. VDR. Lidmašīnas Ilyushin Il-62 astestdaļā sākās ugunsgrēks, kamēr tā lidoja 10 000 metru augstumā čārterreisā uz Burgasu, Bulgārijā. Ugunsgrēka dēļ lidmašīna kļuva nevadāma un tā nokrita Berlīnes Šēnefeldes lidostas tuvumā. 156 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā. Lielākā aviokatastrofa Vācijas aviācijas vēsturē līdz pat šai dienai.
Japan Airlines reiss 472. 1972.gada 24.septembris. Bombeja, Indija. Pasažieru lidmašīna Douglas DC-8 nolaišanās laikā pāršauj pāri skrejceļam Bombejas-Juhu lidlaukā. Lidmašīna ir norakstāma, bet bojāgājušo nav.
Urugvajas Gaisa Spēku reiss 571. 1972.gada 13.oktobris. Andu kalni, Argentīna. 1972.gada 13.oktobrī Urugvajas regbija klubs Old Christians no Montevideo izlidoja uz izbraukuma spēli Santjago,Čīlē. Taču reiss-571 savu galamērķi nesasniedza un lidmašīna avarēja Andu kalnos. No 45 lidmašīnā esošajiem bojā gāja 29. 16 pasažieriem kas izdzīvoja katastrofā nācās cīnīties par savu dzīvību, jo viņi atradās 3600 metrus virs jūras līmeņa. Izdzīvojušajiem nācās ēst mirušos pasažierus lai nenomirtu badā. Lidmašīnas nokrišanas vieta tika atklāta, lai gan tika domāts ka visi ir miruši. Tika pārtraukta izdzīvojušo meklēšana un tikai 72 dienas pēc avārijas 2 no izdzīvojušajiem pasažieriem Nando Parado un Roberto Kanesa klīstot pa Andu kalnu ielejām sastapa kādu čīliešu kovboju kurš informēja par izdzīvojušajiem. 16 cilvēkiem izdevās izdzīvot 72 dienas atrodoties Andu kalnos ekstremālos apstākļos. Par šo traģēdiju ir sarakstītas vairākas grāmatas un uzņemtas filmas.
Spantax reiss 275. 1972.gada 3.decembris. Tenerife, Spānija. Tulīt pēc pacelšanās no Losrodeosas lidostas, biezā miglā, nokrita pasažieru lidmašīna Convair 900 Coronado. 155 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā. Daudzi no pasažieriem bija rietumvācu tūristi, kas atgriezās mājās.