Air Canada reiss 621. 1970.gada 5.jūlijs. Bremptona, Ontario, Kanāda. Netalu no Toronto Starptautiskās lidostas pilotu kļūdas un konstrukcijas defektu rezultātā ietriecoties zemē sašķīda pasažieru lidmašīna DC-8. Visi 109 pasažieri un apkalpes locekļi gāja bojā. Kanādas vēsturē otrā lielākā avionelaime.
Komerciālo lidaparātu katastrofu bildes (1967.g - 1972.g)3
LANSA reiss 502. 1970.gada 9.augusts. Peru. Lockheed L-188 Electra avarē uzreiz pēc pacelšanās no Kusko lidostas dzinēja bojājuma dēļ. Bojā iet visi lidmašīnā esošie, izņemot otro pilotu, kurš pamatīgi apdedzis tomēr dzīvs tika atrasts lidmašīnas vrakā. Starp bojāgājušajiem 49 amerikāņu apmaiņas studenti, viņu pavadoņi un gidi. 101 bojāgājušais (divi fermeri uz zemes), viens izdzīvojušais.
Vienīgais LANSA reisa 502 katastrofā izdzīvojušais - pilots Huans Loo.
Vičitas Universitātes futbola komandas lidmašīnas katastrofa. 1970.gada 2.oktobris. Kolorado, ASV. Martin 4-0-4 lidmašīna, kurā atradās daļa no Vičitas Universitātes futbola komandas spēlētājiem, avarēja kalnos 8 jūdzes no Silverplumas, Kolorado. Lidmašīnā atradās 37 cilvēki no kuriem bojā gāja 31.
Southern Airways reiss 932. 1970.gada 14.novembris. Rietumvirdžīnija, ASV. Pilotu navigācijas kļūdas dēļ nokrita pasažieru lidmašīna DC-9. Lidmašīnā atradās 37 Māršalas Universitātes Thundering Herd futbola komandas spēlētāji, pieci treneri, galvenais treneris, 28 pavadītāji un 5 apkalpes locekļi. Bojā gāja visi (75 cilvēki). Komanda devās mājās pēc zaudējuma pret Austrumkarolīnas Pirates komandu. Šī tiek uzskatīta par traģiskāko ar sportu saistīto aviokatastrofu ASV vēsturē.