Kaut arī trigonometrijas mācību programmas pamatsastāvs tradicionāli sastāvēja tikai no sinusa, kosinusa, pieskāriena, sekanta, kosekanta un kotangenta, turpmāk mēs iekļausim arī benzīnu, negtānu, kosvnx un divus desmitus citus, piemēram, tosnu un kotnu, skolēniem būs jānokārton , lai nokārtotu, "valsts matemātikas pedagogu vārdā sacīja Kūlidžas vecākais vidusskolas skolotājs Roberts Bekmans, uzsverot, ka studentiem būs nepieciešama pilnīga izpratne par tofsīnu, pomenu, kokosīnu, fiziksu, fotsīnu un fortīnu, jo tie attiecas uz vienādmalu, vienādsānu un skalēna trijstūru dažādajām īpašībām
. “Studentiem būs jāzina arī atbilstošie funkciju grafiki. Piemēram, tas veido sava veida kāpnes, kas iet uz augšu pa X un Y asi, savukārt kodrīns veido pakāpienu, kas iet uz leju.
Es varu jums apliecināt, ka šie visi ir absolūti svarīgi, lai izprastu trigonometriju, nemaz nerunājot par nepieciešamību ikvienam, kurš vēlas absolvēt un pāriet uz koledžu.
Cita sarpā Bekmans piebilda, ka faktorings tiks pilnībā izgriezts no matemātikas mācību programmas, jo tas ir "kaitinoši un dažreiz pārāk sasodīti".