Vai kādreiz esi saņēmis sūdzību no klienta, ka esi pārāk jauks?
17 stulbi iemesli, kuru dēļ kāds ir pasūdzējies5
1. Esmu ugunsdzēsējs. Esmu saņēmis šādas sūdzības par sevi:
*Par to, ka izlauzu mājas durvis, lai palīdzētu vecākai sievietei, kura bija nokritusi uz grīdas. Viņas dēls gribēja, lai gaidām, kamēr viņš ierodas ar atslēgu. Viņš tobrīd atradās 5 stundu brauciena attālumā.
*Neļāvu vīrietim uz ziemu nolikt viņa motociklu glabāšanā mūsu ugunsdzēsības depo.
*Es nesalaboju cilvēka plīti pēc ugunsgrēka.
*Mēs pārāk ilgi neatslēdzām pīkstošo dūmu detektoru. Mēs tajā brīdī veicām mākslīgo elpināšanu, lai atdzīvinātu cilvēku.
*Es nenovilku zābakus pirms ieiešanas tantītes mājā. Mūsu noteikumi aizliedz novilkt darba formu vai tās sastāvdaļu pienākumu pildīšanas laikā. Tobrīd viņas māja aktīvi dega.
2. Kolēģis pasūdzējās personāldaļai par to, ka es pusdienu pārtraukumā lasu grāmatu.
3. Skolotāja aizsūtīja mani pie direktora, jo es esot melojis par savu vārdu. Viņa neticēja, ka mans vārds tiešām ir Volfgangs.
4. Strādāju zooveikalā. Kā jau ierasts klientei atvadoties pateicu: ‘’Lai Jums forša diena!’’ Vecāka dāma par mani pasūdzējās priekšniekam, jo 1) es viņu neuzrunāju kā ‘cienītā’; 2) es uzdrīkstējos viņai novēlēt foršu dienu, lai gan viņa šeit bija ienākusi, lai nopirktu jaunu zivi, jo vecā bija nomirusi.
5. Personāldaļas vadītājs, mans vadītājs, es un kolēģis atradāmies sapulcē par manu uzvedību, jo kolēģis paziņoja, ka es visu laiku esmu dusmīgs. Visi 3 paskatījāmies uz kolēģii un jautājām: ‘’Dusmīgs? Kāpēc?’’ ‘’Jo viņa seja vienmēr izskatās sarkana… un dusmīga.’’ Esmu brits. Man no saules vienmēr ir sarkana seja.
6. Klients iesniedza par mani sūdzību, jo es esot bijusi rupja. Iemesls – klients mani vairākkārt aicināja uz randiņu, bet es viņam atteicu. Viņam bija virs 40, bet man – tikai 16.
7. Atsauksme no klienta: -Cik apmierināts Jūs ar saņemto pakalpojumu? -10/10 -Cik novērtēts Jūs jutāties apkalpošanas laikā? -2/10. Komentārs: Mani apkalpoja pārāk jauna meitene.
8. Mans vīrs ir zobārsts. Kāda paciente viņu nosūdzēja ārstu asociācijai, jo viņš viņai ieteica veikt zobu tīrīšanu.
9. Kafejnīcā ienāca vīrietis, es vinu pieklājīgi pasveicināju un pajautāju, ko viņš vēlas pasūtīt. Viņš momenta izskrēja laukā, pa ceļam pasūdzoties manam kolēģim par to, ka esmu pārāk jauka.
10. Kad daudz gadus atpakaļ strādāju saldējuma veikalā, par mani klients pasūdzējās, ka esmu jauka un atsaucīga, bet nesmaidu.
11. Kad strādāju Makdonaldā, klients pasūdzējās, ka neesmu viņu laidis iekšā. Darba laiks bija beidzies.
12. Strādāju makšķernieku veikalā. Klients vēlējās atgriezt makšķeri, jo ''neķērās zivis''. Kāds cits mēģināja atgriezt laivu ar tekstu, ka tā esot bijusi ''pārāk smaila''.
13. 7 gadus strādāju vienā un tajā pašā vietā un vilku vienas un tās pašas drēbes. Vienā jaukā dienā kolēģe mani nosūdzēja personāldaļai par to, ka es ģērbjoties pārāk mau**ski.
14. Saņēmu klientes sūdzību, ka neesmu viņu pabrīdinājusi, ka saldējuma torti vajag turēt saldētavā.
15. Strādāju pārtikas veikalā. Kliente par mani pasūdzējās, ka darba laikā es nemitīgi blenžot telefonā. Attinot videoierakstu, skaidri redzams, ka man es rokās turu preču skeneri.
16. Strādāju veco ļaužu aprūpes iestādē. Saņēmu par sevi sūdzību, jo pateicu kundzītei, ka pēc 5 minūtēm būšu atpakaļ ar ledu viņas sasistajam ceļgalam, bet realitātē atnācu pēc 15 min. Iemesls – kādam vecākam kungam vajadzēja palīdzēt nekavējoties tikt uz tualeti.
17. Kāda kliente, kura iepirkās Melnajā Piektdienā, uzrakstīja sūdzību, ka viņas prece ir ielikta papīra maisiņā, kuram augšā esot nedaudz ieplēsts.