Kompāniju 1913. gadā dibinājis Mario Prada. Sākotnēji uzņēmuma veikalos tika pārdoti vien ādas izstrādājumi un rokassomas. Prada galvenokārt koncentrējas uz vienkāršību, izturību un progresīvu dizainu. Katru gadu uzņēmums gūst aptuveni 2,1 miljardu dolāru (~ 1 miljardu latu) peļņu, savukārt, tas ievieto Pradu 2013. gada dārgāko apģērbu zīmolu augšgalā.
1980. gadā Dominiko Dolče un Stefano Gabbana tikās Milānā, lai kopīgiem spēkiem sāktu darbu pie uzņēmuma dibināšanas. Jau pēc diviem gadiem viņi uzsāka pirmo apģērbu izmēģinājuma ražošanu un astoņdesmito gadu vidū prezentēja savu pirmo sieviešu apģēŗbu līniju. Jau neilgi pēc tam viņi dominēja peldkostīmu un apakšveļas tirgū. Tā kā viņi aktīvi mēģināja gūt panākumus arī ārvalstīs, līdz ar eksporta palielināšanu, ieguva milzu popularitāti arī citur pasaulē. Uzņēmums savu popularitāti palielinājis arī, izmantojot efektīvas mārketinga kampaņas, kurās piesaistītas pasaulslavenas modeles, piemēram, Žizele Bundhena. Un nemaz neizbrīna fakts, ka Dolce and Gabbana ieņem 3. vietu 2013. gada dārgāko apģērbu zīmolu topā.
Francijā radīts uzņēmums, kas pieder Alanam un Džerardam Vertheimeriem – Pjēra Vereimera mazdēliem. Pjērs uzsāka šo biznesu kopā ar Gabrielu Bonhēru Čaneli, kura vēlāk tika iesaukta par Coco Chanel. Chanel lepojas ar savu zīmolu, un ne velti, jo arī viņi piedāvā plašu preču klāstu – apģērbus, aksesuārus ļoti plašā klāstā. Coco Chanel jau pirmsākumos ļoti patika rūpēties par to, lai sievietes izskatītos skaistas un elegantas caur vienkāršā dizaina prizmu. Slavenākie Chanel meistarstiķi visnotaļ ir mazā melnā vakarkleita un smaržas Chanel Nr.5. Šī zīmola kopējie ienākumi šobrīd ir aptuveni 6,9 miljardi dolāru (~3,5 miljardi latu).
Gucci ir Itālijas modes preču zīmols, kas dibināts Florencē, tālajā 1921. gadā. Tā radītājs bija Gučio Guči. Tas viennozīmīgi ir lielākais itāļu radītais zīmols pasaulē un uz mūsu zemes atrodas aptuveni 275 Gucci veikali. Uzņēmums ir ļoti prestižs un slavens ar savu izcilo kvalitāti, kas attaisno tā augstās cenas. Šī zīmola preces regulāri izvēlas slavenības un pasaules bagātāko cilvēku saraksta pārstāvji, tāpēc nav brīnums, ka tieši Gucci ir 2013. gada dārgāko apģērbu zīmolu topa pirmajā pozīcijā.