Tā ir Francijas luksusa preču ražotājkompānija, ko kontrolē LVMH grupa – tie paši, kuri vada Fendi. To 1946. gadā dibināja Kristians Diors un šobrīd uzņēmums ir koncentrēts uz dažādu preču modelēšanu un pārdošanu, piemēram, ādas izstrādājumi, modes aksesuāri, apavi, rotaslietas, smaržas, dekoratīvā un ķermeņa kopšanas kosmētika. 2011. gadā uzņēmuma kopējie ienākumi sasniedza teju 25 miljardu eiro atzīmi ( ~17 miljardi latu).
Šī Itālijas modes uzņēmums un tirdzniecības nosaukums tika radīts 1978. gadā, kad to izveidoja Džianni Versače. Šobrīd tieši Versače ir viens no pasaulē vadošajiem modes namiem. Uzņēmumā izveido, ražo un tiek pārdotas tādas preces kā apģēŗbi, aksesuāri, dekoratīvā kosmētika un pat mēbeles. Kopš Džianni Versačes slepkavības 1997. gadā, uzņēmumu turpina vadīt viņa māsa Donatella Versače. Veikali ir atrodami lielākajās valstu galvaspilsētās visā pasaule un pēc šī zīmola luksusa precēm ir milzu pieprasījums. 2012. gadā uzņēmums savu iespaidīgo peļņu papildināja par vēl 380 miljoniem eiro (~270 milj.latu).
Tiek uzskatīts, ka tas ir populārākais zīmols pasaulē, turklāt, viens no dārgākajiem 2013. gadā. Zīmols darbojas arī ar vairākiem papildus marķējumiem, piemēram, Giorgio Armani, Armani Collezioni, Armani Exchange un Emporio Armani. Uzņēmumā ražo apģērbus, apavus, pulksteņus, rotaslietas, aksesuārus, kosmētiku, dažādus interjera priekšmetus u.c. lietas. Preces ražotas gan vīriešiem, gan sievietēm, turklāt, to izvēles gamma ir ļoti plaša, sākot no vienkārša T-krekla, beidzot ar ekskluzīviem darinājumiem, kas ražoti tikai vienā eksemplārā. 2012. gadā saviem miljardiem Armani pievienoja vēl ~300 miljonu eiro (~ 210 milj. latu) lielu peļņu.