Startā 'pole' īpašnieks Stouners pārliecinoši noturēja vadību, kamēr Rosi pirmajos līkumos nācās piekāpties Džonam Hopkinsa, kuru gan 'Doktors' ātri vien apsteidza un metās pakaļ austrālietim. "Ducati" un "Yamaha" līderi divatā strauji attālinājās no pārējiem braucējiem, kur labākie no pārējiem sākotnēji bija "Kawasaki" un "Suzuki" braucēji. Taču sacīkstes svarīgākais notiks atgadījās 6.aplī, kad absolūti nevainīgā pozīcijā izslīdēja Stounera motocikla aizmugurējais ritenis un austrālietis piedzīvoja 'low-side' kritienu. Tā kā Rosi tobrīd bija nedaudz vairāk kā sekundi aiz Stounera, tad 'Doktoram' atlika ar skatienu pavadīt Stounera šļūcienu drošības joslā un klusībā pateikties par uzdāvināto uzvaru - tobrīd itālieša pārsvars pār tuvāko sekotāju jau sasniedza 13 sekundes. Uz sacīkstes pēdējo trešdaļu ātrumu strauji palielināja "Ducati" satelītkomandas braucējs Toni Eliass un "Gresini Honda" pilots Šinja Nakano. Eliass lēnām izrēķinājās ar "Kawasaki" un "Suzuki" braucējiem un izvirzījās otrajā vietā. Tikmēr Nakano, kurš Brno startē ar 2009. gada satelītkomandu "Honda" prototipu, kas ļoti līdzinās tam, ko šobrīd izmanto Pedrosa, pēdējo sacīkstes nogriezni veica izcili un pacēlās līdz ceturtajai vietai. Šķita, ka tikai aplis vai divi pietrūka, lai Nakano kāptu uz goda pjedestāla. Trešo vietu izcīnīja Loriss Kapirosi, kuram Brno trasē vienmēr ir bijuši lieliski panākumi - atcerēsimies kaut vai uzvaru 2006. gadā un apļa rekordu, kas gan šajā sacīkstē tika gāzts un to izdarīja neveiksminieks Keisijs Stouners. Jāpiebilst, ka Elisam un Kapirosi šie bija pirmie goda pjedestāli viņu jaunajās komandās - attiecīgi "Alice Ducati" un "Rizla Suzuki". Līdz ar to kopvērtējumā Rosi pārsvars pār Stouneru ir pieaudzis līdz iespaidīgiem 50 punktiem. Tagad 'Doktors' tiešām mierīgi var atļauties ar saviem atbalstītājiem uzspēlēt kārtis, kā to viņš nodemonstrēja pēc finiša Brno. Keisijs Stoners bija vienīgais, kas šajā sacīkstē izstājās.
MotoGP: Valentīno Rossi uzvar, Stoners krīt1
17
9
Pēc Keisija Stounera kritiena Čehijas GP sacīkstē cīņa par uzvaru tā
arī izpalika un Valentīno Rosi izcīnīja pārliecinošu uzvaru Brno trasē.
Startā 'pole' īpašnieks Stouners pārliecinoši noturēja vadību, kamēr Rosi pirmajos līkumos nācās piekāpties Džonam Hopkinsa, kuru gan 'Doktors' ātri vien apsteidza un metās pakaļ austrālietim. "Ducati" un "Yamaha" līderi divatā strauji attālinājās no pārējiem braucējiem, kur labākie no pārējiem sākotnēji bija "Kawasaki" un "Suzuki" braucēji. Taču sacīkstes svarīgākais notiks atgadījās 6.aplī, kad absolūti nevainīgā pozīcijā izslīdēja Stounera motocikla aizmugurējais ritenis un austrālietis piedzīvoja 'low-side' kritienu. Tā kā Rosi tobrīd bija nedaudz vairāk kā sekundi aiz Stounera, tad 'Doktoram' atlika ar skatienu pavadīt Stounera šļūcienu drošības joslā un klusībā pateikties par uzdāvināto uzvaru - tobrīd itālieša pārsvars pār tuvāko sekotāju jau sasniedza 13 sekundes. Uz sacīkstes pēdējo trešdaļu ātrumu strauji palielināja "Ducati" satelītkomandas braucējs Toni Eliass un "Gresini Honda" pilots Šinja Nakano. Eliass lēnām izrēķinājās ar "Kawasaki" un "Suzuki" braucējiem un izvirzījās otrajā vietā. Tikmēr Nakano, kurš Brno startē ar 2009. gada satelītkomandu "Honda" prototipu, kas ļoti līdzinās tam, ko šobrīd izmanto Pedrosa, pēdējo sacīkstes nogriezni veica izcili un pacēlās līdz ceturtajai vietai. Šķita, ka tikai aplis vai divi pietrūka, lai Nakano kāptu uz goda pjedestāla. Trešo vietu izcīnīja Loriss Kapirosi, kuram Brno trasē vienmēr ir bijuši lieliski panākumi - atcerēsimies kaut vai uzvaru 2006. gadā un apļa rekordu, kas gan šajā sacīkstē tika gāzts un to izdarīja neveiksminieks Keisijs Stouners. Jāpiebilst, ka Elisam un Kapirosi šie bija pirmie goda pjedestāli viņu jaunajās komandās - attiecīgi "Alice Ducati" un "Rizla Suzuki". Līdz ar to kopvērtējumā Rosi pārsvars pār Stouneru ir pieaudzis līdz iespaidīgiem 50 punktiem. Tagad 'Doktors' tiešām mierīgi var atļauties ar saviem atbalstītājiem uzspēlēt kārtis, kā to viņš nodemonstrēja pēc finiša Brno. Keisijs Stoners bija vienīgais, kas šajā sacīkstē izstājās.
Startā 'pole' īpašnieks Stouners pārliecinoši noturēja vadību, kamēr Rosi pirmajos līkumos nācās piekāpties Džonam Hopkinsa, kuru gan 'Doktors' ātri vien apsteidza un metās pakaļ austrālietim. "Ducati" un "Yamaha" līderi divatā strauji attālinājās no pārējiem braucējiem, kur labākie no pārējiem sākotnēji bija "Kawasaki" un "Suzuki" braucēji. Taču sacīkstes svarīgākais notiks atgadījās 6.aplī, kad absolūti nevainīgā pozīcijā izslīdēja Stounera motocikla aizmugurējais ritenis un austrālietis piedzīvoja 'low-side' kritienu. Tā kā Rosi tobrīd bija nedaudz vairāk kā sekundi aiz Stounera, tad 'Doktoram' atlika ar skatienu pavadīt Stounera šļūcienu drošības joslā un klusībā pateikties par uzdāvināto uzvaru - tobrīd itālieša pārsvars pār tuvāko sekotāju jau sasniedza 13 sekundes. Uz sacīkstes pēdējo trešdaļu ātrumu strauji palielināja "Ducati" satelītkomandas braucējs Toni Eliass un "Gresini Honda" pilots Šinja Nakano. Eliass lēnām izrēķinājās ar "Kawasaki" un "Suzuki" braucējiem un izvirzījās otrajā vietā. Tikmēr Nakano, kurš Brno startē ar 2009. gada satelītkomandu "Honda" prototipu, kas ļoti līdzinās tam, ko šobrīd izmanto Pedrosa, pēdējo sacīkstes nogriezni veica izcili un pacēlās līdz ceturtajai vietai. Šķita, ka tikai aplis vai divi pietrūka, lai Nakano kāptu uz goda pjedestāla. Trešo vietu izcīnīja Loriss Kapirosi, kuram Brno trasē vienmēr ir bijuši lieliski panākumi - atcerēsimies kaut vai uzvaru 2006. gadā un apļa rekordu, kas gan šajā sacīkstē tika gāzts un to izdarīja neveiksminieks Keisijs Stouners. Jāpiebilst, ka Elisam un Kapirosi šie bija pirmie goda pjedestāli viņu jaunajās komandās - attiecīgi "Alice Ducati" un "Rizla Suzuki". Līdz ar to kopvērtējumā Rosi pārsvars pār Stouneru ir pieaudzis līdz iespaidīgiem 50 punktiem. Tagad 'Doktors' tiešām mierīgi var atļauties ar saviem atbalstītājiem uzspēlēt kārtis, kā to viņš nodemonstrēja pēc finiša Brno. Keisijs Stoners bija vienīgais, kas šajā sacīkstē izstājās.
Reklāma
Reklāma