Minhenes "Bayern" kreklu evolūcija 1. daļa.6
“Die Rothosen” (sarkanie šorti) Bayern tika apsmieti no sāncenšu spēlētājiem un klubu amatpersonām ar jokiem par menstruācijas Bayern spēlētājiem The “Rothosen” jociņi aprāvās, kad visi izmeta balto kreklu, saģērbti, pilnīgi sarkanā uniformas un visbeidzot kļuva par “Die roten.”
Galu galā Bayern pārslēdzās no sarkanbrūnas uz sarkano tonī un meklējot saskanīgu izskatu vienreiz un uz visiem laikiem., Sarkani krekli. Sarkanos šortos. Baltā apdare. Mia San Mia
Mēs esam iemācījušies, ka Bayern izmantoja tikai sarkano krāsu.Mājas krāsa kļuva sarkana, balta, . Izbraukuma Baltā iederējās labi un tam ir loģisks, secinājums tajos laikos bija melnbaltais televizors. Ir bijis ta ka pāris sezonās kad Bayern spēlētāji bija ģērbusies dzeltenā vai zelta krāsā
Pirmo reizi Bayern ’ s formas ražoja Adidas tas bija 1974/75, un mēs varam pieņemt, ka līdz 2074 gadam Bayern komandā arī spēlēs ar "Adidas" ja vel eksistēs. Lai pārliecinātos, ka Bayern nekad nedomā pamest Adidas dod Bayern, naudu. Piemēram, visjaunākie komplektu darījumu, kas ilgst līdz 2030, tas ir vērts vairākus miljardus eiro un tiks pagarināts agrāk nekā vēlāk, lai ir vairāk naudas.
Ja 90 s valdija OPEL pārņēma un turpināja Vācijā dominēt kā pieprasīts sponsors jau vairāk nekā desmit gadus. Deutsche Telekom (T-Mobile, T-Com, T-Systems), ,ir nākamais minhenes sponsors.
Uli Hoeness redzēja, kā sporta komandām varētu tirgot savu “zīmolu” pēc 1994 Pasaules čempionātā Amerikā. Hoeness, apmeklēja ASV sporta pasākumus un redzēja ka cilvēkiem mugurā krekli kā # 23 Jordānijā vai # 32 ". Viņam tas bija atklājums. Futbola spēlētāji maina komandas visu laiku un “klientiem” būs kārdinājums pirkt jaunu komplektu, katru reizi spēlētājs atstāj klubu .Protams, Hoeness vēlējās, par rīcību palidzēt bayern viņš izvēlējās formu numurus un vārdus uz muguras .
Tagad slinkums turpināt , vēlāk būs 2 daļa,