Par "Bus Stop" līkuma noīsināšanu un tā rezultātā iegūtā pārsvara izmantošanu Luisam Hamiltonam būtu ticis piespriests 'drive-through' sods, par kuru apelācijas netiek pieņemtas. Tomēr tā kā incidents notika pašos pēdējos apļos, tad 'drive-through' nācās aizvietot ar 25 sekunžu sodu pēc sacīkstes.
"McLaren" uzsvēra, ka Hamiltons nav guvis priekšrocības un nogriežot līkumu, brits ir izvairījies no sadursmes. Uz noklausīšanos apelācijas tiesā pirmdien bija ieradies arī pats Hamiltons, kur izturēja "Ferrari" advokāta pratināšanu.
Tomēr FIA galu galā nolēma noraidīt apelāciju, jo par šo sodu to nemaz nevar iesniegt. Tikmēr "McLaren" puse atsaucās uz precedentu no pērnā gada, kad līdzīgu sodu par apdzīšanu pie dzeltenajiem karogiem saņēma Viantonio Liuci. Šeit FIA nācās atzīt savu kļūdu par sākotnēji piešķirto sodu, jo arī tajā gadījumā bija jāseko 'drive-through' sodam. Katrā ziņā šķiet, ka lielākais zaudētājs šajā gadījumā atkal ir FIA, kas nespēj pienācīgā veidā tikt galā ar šāda veida incidentiem. Turklāt "McLaren" tiesā kā pierādīju atskaņoja arī FIA sacīkšu direktora Čarlija Vaitinga radio sarunu, kurā viņš divas reizes Rona Denisa komandai apliecināja, ka Hamiltonam sods nedraud un viņš var turpināt sacīksti.