local-stats-pixel

function Excision() jeb kā es taisu savu spēli.48

168 0

jeb manas spēles izstrādes otra nedēļa. Šajā nedēļā sasniedzu daudz jaunu lietu kautgan laikam kautkādas 3 dienas es nemaz viņai nepieskāros jo bija svarīgākas lietas darāmas... kā piemēram... MW3. Tas nav svarīgi, vaine? Skatamies bildes un vērtējam, lejupielādē šeit. (24MB)

Man nebija kur likt cepumus, pacēlu un izcēlu...

LABOTS: citi pieprasīja source, rekur ielikšu savu zombiju skriptu kurš tuvākajā laikā tiks pārtaisīts -

var Health : float = 100;
var Ragdoll : Transform;
var BiteTimer : float = 1;
var CanBite : boolean = true;
var damping : float = 6.0;
var smooth : boolean = true;

function Start () {
if (rigidbody)
rigidbody.freezeRotation = true;
}

function OnCollisionEnter(collision : Collision) {
if(collision.gameObject.tag == "AK47Bullet") {
Health = Health - 25;
}
}

function OnCollisionStay(collision : Collision) {
if(collision.gameObject.tag == "Player") {
if(CanBite == true) {
Bite();
}
}
}

function BiteTimerr () {
yield WaitForSeconds(BiteTimer);
CanBite = true;
}

function Kill () {
Instantiate(Ragdoll, transform.position, transform.rotation);
Destroy(gameObject);
var target = GameObject.Find("First Person Controller");
target.GetComponent(PlayerManager).KillNormalZombie();
}

function Bite () {
var target = GameObject.Find("First Person Controller");
target.GetComponent(PlayerManager).ZombieBite();
CanBite = false;
BiteTimerr ();
}

function LateUpdate () {
var LookTarget = GameObject.Find("First Person Controller").transform;
var rotation = Quaternion.LookRotation(LookTarget.position - transform.position);
transform.rotation = Quaternion.Slerp(transform.rotation, rotation, Time.deltaTime * damping);
if(Health <= 0) {
Kill ();
}
}

Reklāma
Reklāma
Reklāma
168 0 48 Ziņot!
Ieteikt: 000
Izmantotie avoti:
http://DŽAVASKRIPT
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 48

0/2000

kruti , tais savu spēli , uzlabo un ko zin mošk Latvijai būs kāds labs spēļu taisītājs

24 0 atbildēt

Vienam pašam spēli ir grūti uztaisīt, vajag veselu komandu. Un galvenais ir spēles doma, nevis kvalitāte.

13 1 atbildēt

ir ok ;)

4 0 atbildēt

Es personigi domāju ka tas ir liels sasniegun un tikainovēlui tā turpināt

2 0 atbildēt

Nebūtu slikti, ja vēl iemestu info par visām lietām, ko izmanto veidošanas procesā (vidi, bibliotēkas utt) un protams pašu source kodu :) 

2 0 atbildēt

Mes atkal tiekamies :) es tacu jau paredzeju, ka tu braluk, kko uzmeikosi, redzu ka tev padodas un ir talants ! Ta turpini emotion emotion

1 0 atbildēt

Jaa novilku un notesteju . Ta tik turpinat man jau patika stundu dauziiju zombijus vai ari kas tie tadi ir :D

1 0 atbildēt

Man patika. Izskatās diezgan labs darbs, tikai nedaudz dizainus vaadzētu smukākus. 

1 0 atbildēt
Baigi labs! Man liekas ka sita speele buus labaaka nekaa cod2
0 0 atbildēt

O_O genious

0 0 atbildēt

Vienam pašam spēli ir grūti uztaisīt, vajag veselu komandu. Un galvenais ir spēles doma, nevis kvalitāte.   :  tev taisniba !jo nu isteniba es vel speleju kkada mesla roblox, (grafika nau no labakajaam) un man vnk taa patiik!

0 0 atbildēt
Tev labi sanāk. Debesis un baseins izskatās tik reālistisks
0 0 atbildēt

Ak-47 šaušanas skaņu nēmi no Cs?

0 0 atbildēt

Neizskatās slikti! Uztaisītu detalizētāku apkārtni, ieroci, sanāktu labs bojeviks, pat Battlefield panākt )))

0 0 atbildēt

kāpēc dienas laikā vajagto lukturi ? Un kāda tad vaina klasiskajai crosshair tēmēšanai ? Tas lāzers ir kaitinoš .

Kur modelēji tos zombijus un kalašu ? Es būtu kalašu importējis , piemēram no  CS 0.75 beta , kad cs vel skaitījās jēls mods priekš HL .

un  vispār kāpēc izvēlējies tieši unity engine ? Es būtu ņēmis quake 1 vai unreal .

0 0 atbildēt

Nu mazliet vēl pielabosi un tad jau ar BF3 cīnīsies par 1. vietu tirgū .

Lai vecais taisot spēli !

0 0 atbildēt

Kad spēlētājs atrodas uz kalna, pie baseina, ienaidnieki lido pa gaisu.

0 0 atbildēt
kad varēs uzspēlēt ?
0 0 atbildēt

Izskatās ka spēlē 2d spēlīti tikai 3 dimensijās...

0 0 atbildēt

ŌŌŌ, tie monstri ir milzīgi!

Un tajā ūdenī var iekāpt? VAR? 

0 0 atbildēt