jeb manas spēles izstrādes otra nedēļa. Šajā nedēļā sasniedzu daudz jaunu lietu kautgan laikam kautkādas 3 dienas es nemaz viņai nepieskāros jo bija svarīgākas lietas darāmas... kā piemēram... MW3. Tas nav svarīgi, vaine? Skatamies bildes un vērtējam, lejupielādē šeit. (24MB)
Man nebija kur likt cepumus, pacēlu un izcēlu...
LABOTS: citi pieprasīja source, rekur ielikšu savu zombiju skriptu kurš tuvākajā laikā tiks pārtaisīts -
var Health : float = 100;
var Ragdoll : Transform;
var BiteTimer : float = 1;
var CanBite : boolean = true;
var damping : float = 6.0;
var smooth : boolean = true;
function Start () {
if (rigidbody)
rigidbody.freezeRotation = true;
}
function OnCollisionEnter(collision : Collision) {
if(collision.gameObject.tag == "AK47Bullet") {
Health = Health - 25;
}
}
function OnCollisionStay(collision : Collision) {
if(collision.gameObject.tag == "Player") {
if(CanBite == true) {
Bite();
}
}
}
function BiteTimerr () {
yield WaitForSeconds(BiteTimer);
CanBite = true;
}
function Kill () {
Instantiate(Ragdoll, transform.position, transform.rotation);
Destroy(gameObject);
var target = GameObject.Find("First Person Controller");
target.GetComponent(PlayerManager).KillNormalZombie();
}
function Bite () {
var target = GameObject.Find("First Person Controller");
target.GetComponent(PlayerManager).ZombieBite();
CanBite = false;
BiteTimerr ();
}
function LateUpdate () {
var LookTarget = GameObject.Find("First Person Controller").transform;
var rotation = Quaternion.LookRotation(LookTarget.position - transform.position);
transform.rotation = Quaternion.Slerp(transform.rotation, rotation, Time.deltaTime * damping);
if(Health <= 0) {
Kill ();
}
}