local-stats-pixel

Need For Speed World8

Mans pirmais raksts.Ja jūs gribēsiet dabūsiet otro daļu,tikai svētdien vai sestdien.Tāja es iekļaušu savējo gameplay.

NFSW ir veidots uz NFS MW un Carbon bāzes, to pierāda arī fakts, ka NFSW pasaule ir šo spēļu apvienotās kartes. Spēles būtība ir visai vienkārša, piedalies sacīkstēs vai pakaļdzīšanās ar policiju, pelni spēles naudu un XP kā jau jebkurā MMORPG, tik atšķirība tāda ka mobu sišanas un questu pildīšanas vietā spēlētājam ir jābrauc.

Par spēli nedaudz sīkāk – vienlaicīgi negribu neko plaši izplūst par spēli, jo biežie apdeiti nes pārāk daudz izmaiņas spēlē un domāju šis raksts nebūs aktuāls jau pēc kādiem 3 mēnešiem no tapšanas brīža.

Spēli sākot, spēlētājam ir jāuztaisa profils (niks u.t.t.), tik lieta tāda, ka spēlētājs var izveidot uz 1 acc 3 profilus. Pēc profila izveidošanas jāizvēlas pirmā mašīna (neesmu par to pārliecināts taču runā, ka jauniņiem, kas izveido acc pirmo reizi tiek dotas mašīnas bonusā uz laiku, tādas kuras piemēram ir nopērkamas tikai pa īsto naudu, vai kuras ir T2 vai T3 klasē un zema lvl spēlētājiem tehniski nav pieejamas) no mašīnu klāsta kas ir pieejams sākumā, iesaku izvēlēties Nissan 240 vai Silvia (pēc savas pieredzes varu teikt, ka sākumam šīs ir labākās no pieejamām). Ar pursuit arī viss vienkārši, tāpat kā MW vai Carbon atrodam COP mašīnu un triecamies tai "iekšās”, jāpiezīmē ka šis var būt gļukiem pilns process, jo dažreiz tikai pieskaroties COP mašīnai, sākas pursuit, bet dažreiz (biežāk dēļ servera lagiem) pat pilnā ātrumā ienesoties COP mašīnai bortā nekas nenotiek, tālāk notiek pats pakaļdzīšanās process. Tie, kas ir spēlējuši MW vai Carbon, zinās kas un kā, bet tie kas nav spēlējuši nevienu no šīm spēlēm paskaidroju, mērķis pēc būtības ir noturēt pursuit pēc iespējas ilgāk (jo ilgāk jo vairāk XP un nauda), tai pat laikā nepieļaujot arestēšanu (arests nozīmē naudas soda samaksāšanu). Esot pursuit režīmā nav redzami citi spēlētāji un mini radarā uzrādas pursuit breaker’i (kas tie ir, visi gan jau ka zina). Protams kā jau pierasts, arī poliči neguļ un izmanto visu kas ir (tas būtu: Spikestrip, Rhino, Roadblock, diemžēl jāsaka, ka nav helikoptera backup). Pursuit režīms pēc būtības notiek offline režīmā un neta lagi to maz iespaido, tomēr ja tādi ir pēc pursuit beigām summary var gaidīt visai ilgi (pats esmu to pieredzējis).

Jaunums, kas tika izlaists spēlē, ir team escape. Tas arī pēc būtības ir pursuit visās nozīmēs tomēr ir atšķirības:

1. Pursuit piedalās līdz 4 spēlētāju (jāspēlē komandā, jo ja kādu arestēs tad komanda nesaņem 1k, citiem vārdiem ir tā – finišē 4 = 3k XP un 4,9K $, - Finišē 2 = 2k XP un 2,3k $)
2. Pursuit ir ierobežots ar noteiktu trasi (kas, protams piedzīta tieši TE vajadzībām) kurai ir vairāki atzari (līdzīgi kā tas bija uz NFS HP2) citiem vārdiem, ir nelielas izvēles iespējas pa kuru ceļu braukt.
3. Uz visiem spēlētājiem ir izdoti 2 vai 3 (atkarībā no trases) atbrīvošanas strike, tos var izmantot 1 spēlētājs vai visi pēc kārtas (pirmais, ko arestē, arī iztērē 1 strike).

Free roam

Tiem. kam patīk vienkārši kruizēt pa pasauli. arī nebūs vīlušies, jo ir uz ko paskatīties (piedaloties sacīkstēs vai pursuit nav laika skatīties pa malām), kaut tāpēc vien ka atkarībā no tā kādi svētki ir šobrīd, spēle tiek izdekorēta attiecīgā noformējumā. Free roaming režīmā var vienkārši vizināties, skatīties kādas ir atšķirības no MW un Carbon kartēm (oriģinālajām), testēt top speed mašīnai (šajā gadījumā jāuzmanās no COP mašīnām) vai vienkārši paskatīt kā ir notūnētas citu spēlētāju mašīnas (un jāsaka ka ir uz ko paskatīt, daži prot labi notūnēt mašīnu, bet citi to tik sabojā ar nemākulīgi izmētātiem viniliem pa visu mašīnu).

Tūnēšana
Tūnēšana kā tāda arī ir stipri izmainījusies no brīža kad sāku spēlēt. Sākumā bija vienkārši performance pakas, kuras noteica, cik ātrs būs tavs vāģis. Šobrīd ir iespēja ka var likt konkrētas detaļas, piemēram dzinēju, ātrumkārbu, bremzes utt. Jaunums ir arī vizuālajā tūnēšana. Agrāk viss beidzās ar to, ka nokrāso un uzliec vinilu, šobrīd ir pieejami window’s tints, neons, diski (ar iespēju izvēlēties disku izmēru), piekares augstumu un numurzīmi (diemžēl lielākā daļa šo labumu pieejami par īsto naudu, tomēr arī nemaksājot neko, var ļoti labi satūnēt mašīnu). Vinilus var brīvi likt pa visu mašīnas korpusu līdzīgi kā tas bija NFS Carbon. Vinilu pareiza novietošana un piedzīšana ir galvenais kas ir vajadzīgs labam vizuālajam tūningam.

Powerup un kartiņas

Pēc katras sacīkstes jums jāizvēlas kāda no 5 kartiņām. Tajās var atrast naudu, XP, kādu detaļu mašīnai (kas parasti ir ievērojami jaudīgāka kā veikalā nopērkamā), vai kādu no powerup.
Powerup ir lietas kas ir ļoti noderīga, bet grūti iegūstama. powerup ir šādi:
1. Nitro (bez komentāriem, tik piebildīšu ka viņš darbojas noteiktu laika sprīdi un viss uzreiz, attiecīgi 10 nitro, pēc nitro powerup izmantošanas paliek 9, u.t.t.);
2. Slingshot (rada kaut ko līdzīgu aerodinamikas tunelim un samazina gaisa pretestību);
3. Ready (pēc tam kad izmantojāt piemēram nitro, viņam ir cooldown periods, kura laikā viņu vairs nevar izmantot, šis powerup ļauj uzreiz izmantot jau tikko izmantoto powerup bez cooldown);
4. Juggernaut (vairogs, kuru aktivizējot, ietriecoties jebkurā priekšmetā vai mašīnā ātruma zudums ir minimāls, turklāt rada slingshot efektu);
5. Traffic magnet (jeb kā es saucu "trafkas magnēts”, uzliek magnētam līdzīgu efektu 1 vietā esošajam spēlētājam un attiecīgi visas civilās mašīnas brauc viņam virsū vai taranē);
6. Shield (šis ir aizsardzībai pret traffic magnet, vēl jāpabrīdina, ka spēlētājus, kuri izmanto TM, visi sauc par nūbiem u.t.t.)
7. Instant cooldown (pursuit paredzēts powerup, kas brīdī, kad parādas cooldown līnija, izbeidz pursuit uzreiz)
8. Run Flats (Pursuit powerup, kas pēc tam, kad mašīnai ir cauras riepas atkal tās salabo, lieki teikt, ka šis ir visvērtīgākais powerup)
Ir vēl daži powerup, bet gan jau paši sapratīsiet, kam tie domāti.

Tātad mašīnas ir iedalītas 3 klasēs ko sauc par "tier” (attiecīgi T1, T2, T3). Izvēloties mašīnu protams, visi skatās un pēta mašīnas statiem u.t.t, tomēr šie stati ir maldīgi (protams, viņi ataino relatīvo mašīnas jaudu, vadāmību un uzrāvienu), tomēr, kad sāc braukt ar šo mašīnu, nākas vilties, tāpēc pirms pirkt kādu jaunu mašīnu, iesaku pajautāt čatā cilvēku domās par konkrēto mašīnu, piemēram, pēc statiem Supra ir pat ļoti neslikta mašīna, tomēr daudzi sūdzas par šīs mašīnas vadību. Vēl dažas mašīnas ir paredzētas kādam konkrētam mērķim (vismaz tā bija agrāk), piemēram jaunais Charger ir ideāls, lai piedalītos Pursuit dēļ savas masas, tomēr sacīkstēm viņš neder. Tas arī viss, ceru ka šis apraksts kādam palīdzēs.
Es par spēli lieku 10/10.Ja gribat komentāros varat ierakstīt spēles niku.Mans ir MONSTERDRVER.Man ir subaru impreza.Ja ir kādi jautājumi tad rakstat komentāros.Un ja gribat kā jau es minēju es varu ielikt 2 daļu par savu gameplay.

Reklāma
58 11 8 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 8

0/2000

man patīk šis raksts

3 0 atbildēt

man ir 50 levels biju izgajis lidz 37 levelam pats bet pectam vienk iesledzu pursuit loader un zbot)))

1 0 atbildēt

spele ir galiga sviesta sagajusi jo ir pilns ar pimpjiem kuri par boost noperk mashinas un vinus nevar salikt plus vel pilns ar 4iteriem un urlaam :D starpcitu es te domaju mosh pardot savu profilu man tur 6 braucamie, R8, M3, Elise, Chalengers, Galardo un Evo

0 0 atbildēt

 Mans viedoklis ir tāds ka NFS šobrīd ir tikai dārgs brends, ja to pašu world vai most wanted izlaistu nevienam nepazistama kompānija, tad peļņa būtu minimāla, bet salidzīnot jaunākās NFS spēles ar vecām ,piemērām, ar Underground, nuuu man jau vairāk underground pie sirds iet, bet tas ir tik mans viedoklis.Vienīgais varu piekrist tam ka jaunājām spēlēm ir skaistāka grafika un krutāki vāģi, bet most wanted tur braukt ar to mašīnu ir nereāli grūti, tur roka ir ļoti japiesit, lai katru mašīnu un koku neaizķert..)

0 0 atbildēt

DOmā kāds ari šito visu izlasīs? :O :D

2 3 atbildēt

Pārāk daudz teksta un bilžu vispār nav. :(

1 3 atbildēt

raksts labs, bet spēle sūds man apnika jau pēc stundas :D

0 4 atbildēt