Cilvēces iztrūkums.
Fuel darbība norisināsies alternatīvā visumā, kurā visa cilvēce mitinās kaut kādās noslēpumainās apmetnēs, bet pa pasauli klejo vienīgi bandīti, kuru pamatnodarbošanās ir dažādu sacensību organizēšana. Tieši piedalīšanās šādās sacensībās arī būs Fuel galvenais un patiesībā arī vienīgais uzdevums. Mūsu braukāšanai netraucēs mazsvarīgi pasaules iedzīvotāji, kuri slēpsies jau pieminētajās patvertnēs, tādēļ spēlētāja rīcībā būs ne mazāk kā 5000 kvadrātkilometru liela platība, kura būs gandrīz pilnībā attīrīta no jebkādām loģiski domājošām dzīvības pazīmēm. Vienīgie ievērības cienīgie objekti būs sacensību punkti, kuros mēs varēsim uzsākt piedalīšanos kādā no daudzajām sacensībām.
Grūti spriest kāda nozīme būs izstrādātāju solītajai lielizmēra pasaulei, ja tajā būs sastopami tikai pāris ievērības cienīgi objekti. Neizpratni tikai pastiprina fakts, ka izstrādātāji vispirms radīja pašu spēles pasauli un tikai tad mēģināja izdomāt saturu ar kādu šo savu veidojumu piepildīt. Rodas iespaids, ka Fuel varētu kļūt par vienkāršu reklāmu revolucionārajam spēles dzinējam, tomēr Asobo Studio cenšas apgalvot, ka tā gluži nebūs.
Brauc, kur gribi.
Fuel sacensību laikā pilnībā izmantos spēles kartes piedāvātos plašumus. Sacīkstes nenorisināsies iepriekš noteiktā trasē, bet gan sastāvēs no vairākiem pa karti izvietotiem atskaites punktiem, caur kuriem spēlētājam jāizbrauc. Tas kādā veidā un pa kādu ceļu mēs nokļūsim līdz nepieciešamajam mērķim būs pilnīgi spēlētāja ziņā. Tādā veidā izstrādātāji cer spēlētājam piedāvāt kustības brīvību ne tikai meklējot nākamo sacensību norises vietu, bet arī pašu sacīkšu laikā. Lielā spēles teritorija atstās iespaidu arī uz sacīkšu garumu, nereti nāksies piedalīties diezgan episka mēroga braucienos, kuri varētu ilgt pat vairāk nekā 20 minūtes.
Lai labāk varētu orientēties spēles kartē un vieglāk atrast nākamo atskaites punktu, spēlētāja rīcībā atkal būs vienmēr lietderīgā GPS ierīce. Turklāt mums regulāri nenāksies mērot garo ceļu no viena sacensību norises punkta līdz otram, būs pieejamā atrās ceļošanas iespēja izmantojot vienmēr pieejamo helikopteru. Īsāk sakot, tiks darīts viss, lai spēlētājam nāktos uztraukties tikai par to kā pēc iespējas ātrāk nonākt līdz nākošajam atskaites punktam.
Cīņa par punktiem.
Viss Fuel notiekošais gan nebūs pilnībā pakārtots varenajam spēles dzinējam, mēs varēsim pabraukāties ar kādu no 75 dažādiem transporta līdzekļiem. To varēšana un braukšanas ātrumi būs atšķirīgi, taču mums nebūs iespējams iegādāties dažādus uzlabojumus un nāksies samierināties ar transportlīdzekļa parametriem vai gluži vienkārši pirkt jaunu. Spēlētājs jau pašā sākumā varēs apmeklēt jebkuru kartes nostūri, taču visas sacīkstes uzreiz pieejamas nebūs, turklāt, lai iegūtu pieeju jauniem braucamajiem, mums nāksies krāt degvielu, kas Fuel pasaulē kalpo kā galvenais norēķināšanās veids. Degvielas krāšana, protams, notiks piedaloties sacensībās. Katra brauciena beigās atkarībā no uzrādītā rezultāta mēs varam saņemt bronzas, sudraba vai zelta medaļu. Lai atvērtu visas spēlē pieejamās sacīkstes, mums pietiks ar izcīnītu bronzas medaļu, tomēr visu bonusu izbaudīšanai un pilnīgai braucamo kolekcijas iegūšanai nāksies pacīnīties par augstāku vietu.
Nedaudz lielākai variācijai un intrigai, Fuel piedāvās daudzspēlētāju režīmu, kurš būs pilnībā savienots ar standarta piedalīšanos sacensībās. Lielajā spēles kartē varēs vienlaicīgi atrasties līdz 15 spēlētājiem, ļaujot ik pa laikam starp mākslīgā intelekta pretiniekiem sastapt arī kādu reālu sāncensi. Lai gan šāda ideja nebūt nav oriģināla, tā pareizā izpildījumā varētu izrādītes ļoti veiksmīga.
Tehnoloģijas triumfs pār spēles procesu.
Pat par spīti izstrādātāju solījumiem, nepamet sajūta, ka Fuel ir spēle, kura tiek pilnībā pakārtota spēles dzinēja demonstrācijai. 5000 kvadrātkilometri, kas tiek ielādēti bez kaitinoši ilgiem pārtraukumiem spēles procesā, un redzamība, kas sasniedz pat 40 kilometru robežu. Šādi cipari izklausās tiešām iespaidīgi, turklāt tas viss tiek attēlots diezgan pieklājīgā izskatā.
Tomēr informācija par pašu spēli šobrīd neatstāj tik pārliecinošu gādātājiem iespaidu. Aizpildīt tāda izmēra teritoriju ar tuksnešainām zonām un reti izvietotām bandītu apmetnēm, iespējams nav pareizākais lēmums. Turklāt braukāšanās bez īpaša mērķa būtu garlaicīga pat gadījumā, ja izdotos visus 5000 kvadrātkilometrus aizpildīt ar ievērības cienīgiem objektiem. Šobrīd Fuel izskatās pēc diezgan nepārliecinoša projekta, kas tomēr pamanās piesaistīt vismaz nelielu uzmanību. Var jau būt, ka spēle būs vienkārša dzinēja demonstrēšana, tomēr vismaz tā pati solītā neredzēti lielā
spēles teritorija varētu būt pietiekams iemesls Fuel tuvākai aplūkošanai.