Šajā rakstā paturpināšu par līkņu turpināšanu attēlos, kurus var sagatavot kā teksta datnes, nosakuot to paplašinājumu kā ".svg". Lai turpinātu līkni tajā iekļaujot taisnes, to var izdarīt divējādi vai nu nosakot katru atsevišķu punktu kā līknē iekļautas taisnes turpinājumu, vai nu izmantot iepriekšējo līknes punktu, kuram tiek pieskaitītas vai atņemtas taisnes turpnājuma koordinātes. Līknes elements vektorgrafikas datnē tiek iekļauts ar nosaukumu path, aiz kura seko mazais d burts, aiz kura pēdiņās ir iekļauta pati līknes izteiksme. Piemērs d="". Līknes sākuma punkts tiek noteikts ar lielo burtu M, aiz kura seko pirmā līknes punkta koordinātes. Pretstatā pierastajām zināšanām, ko iemāca skolā - vektorgrafikā y koordinātu ass tiek turpināta uz leju vai jo lielāks būs y, jo tālāk uz leju tiks novietots izvēlētais punkts.
Līknes turpināšana ar taisni:
o [att] leilais burts L nosaka to, ka līkne tiks turpināta no iepriekšējā līknes punkta līdz norādītājām koordinātēm aiz L burta. Otrajā attēlā zem raksta šāda veida līknes turpināšana ir parādīta, iekrāsota viegli zilganā krāsā.
o [att] mazais burts l nosaka to, ka līne tiks turpināta no iepriekšējā līknes punkta līdz koordinātēm, kuras tiek pieskaitītas vai atņemtas aiz l burta. Otrajā attēlā zem raksta šāda veida līknes turpināšana ir parādīta, iekrāsota viegli zaļganā krāsā.
Krāsu sevis izveidotajais figūrai vai līnijas krāsu līknei ir iespējams izteikt izmantojot RGB skalu. Šādā gadījumā ir nepieciešams aiz figūras vai līnijas krāsas nosakošajā aprakstā pēdiņās iekļaut "rgb", kur aiz tā iekavās ar komatiem atdalīti seko trīs krāsu kanālu piepildījuma līmenis. 255 ir pilnīgi izgaismots kanāls, savukārt 0 pilnīgi tumšs kanāls. Kombinējot izgaismojuma līmeni šajos trīs kanālos ir iespējams iegūt praktiski jebkuru sev vēlamo krāsu.
Saturs būs pieejams, kad būšu pabeidzis rakstu sēriju.
mēģini, vērtē, komentē