Kurā sēdvietas domātas skolēniem, pat sievietei(170 cm) apsēžoties nav kur kājas likt, tad nerunāsim par vīriem, kam pār 190 cm.
Vienīgais labums, nebija auksti. Sēdvietas 20+1, sakāp ap 35 cilvēki , pārējie stāv šaurajā ejā. sāk braukt un šoferītis ierubī mūziku... super tupu, krievu širpatrebu... uz aizrādījumiem neklapē ne ar ausi.
Tā nu izcieta braucienu līdz Rīgai. Pasākums ok, bet tadd sākās labākais... atpakaļceļš! Atgādināšu, ka tas ir piektdienas vakars, kad mājās dodas cilvēki pēc pavadītas darba nedēlās Rīgā un studenti. Reis 21.50!, piebrauc tas pats mazais kroplītis, bet nu šoreiz ap cilvēkiem 45ciem, kas jau iespiežas iekšā, Ķekavā vēl...ko nu runāt par apsēšanos! Atkal gārdz tas pats muzons... Šoferis nesas trauji bremzējot un raustot šo pārbāzto siļķu bundžu, labi ka pilns un pasažieri nelido no viena gala uz otru!
Pa ceļam busiņu apstādina ceļu policīja...un izrādas šoferim 1,4 promiles! Policists paziņo,ka autobus ceļu neturpinās! Sēdi salsti ārā tobrīd -13C,vējš, var iet ar kājām tos 6-7 km līdz Bauskai. Tā nu darbināju mašīnu un devos pakaļ svētku gaviļniecēm.
Tik rodas jautājums-KĀPĒC mudina izmantot sabiedrisko transportu? Lai izbaudītu šādas "ērtības"? Tiešām sajūta tāda, kā āfrikā, kur vien alga kāds ir tas buss, grabaža vai 60 to gadu ražojums. Valsts rīko konkursus par pasažieru pārvadājumiem, šoreiz vinnējs uzņēmuma «Sabiedriskais autobuss» (SA), tātad -kukulis vai kas cits, ja nevvinē iepriekšējais parvadādātjs,Kam bija paveci, bet lielie un konfotabilāki autobusi. Un vēl-CENA , divatā sanāk ,turp atpakaļ 8,60 Ls, braucot ar mašīnu tas pats benzīnā aiziet(kopā sanāk ap 130km), dīzelim pat mazāk, tad kapēc izmantot autobusus????????? Laizbaudītu neērtibas un citus "labumus"?
Man liekas, ka pārvadātājiem jārūpējas par konfortu, jo cilvēki maksā par to,nevis sabiedriskais transports jālīdzinas lopu vagoniem!