Pārkraujas uz atremontēto rāmi.
Tik daudz nu palika pāri. Kārbu, sajūgu un tiltu diezvai vairs atrestaurēsies. Drusku pa lielu šaizes ielaista.
Pārkraujas uz atremontēto rāmi.
Tik daudz nu palika pāri. Kārbu, sajūgu un tiltu diezvai vairs atrestaurēsies. Drusku pa lielu šaizes ielaista.
Tad nu pagaidām tiktālu jaunais piebeigts. Atdzīvināts ir un kustas ar.
Pamaz bilžu, jo šis tiek tempā pārkrauts, vienkārši pēc iespējas ātrāk jādabu gatavs jo jālaiž darbā. Smukumam laika nesanāk.
Te tas triks ar vieglo stūri.
Stūres dalītāja vārstam abās pusēs jāpiemetina šeibas.
Šīs ir 2mm, bet var sākt ar 1mm biezām, ja tas vēl nepalīdz jāliek šādas 2mm biezas. Tikai tad stūres brīvgājiens pa lielu nevarēs skati iziet.
Kautkā tā jāizskatās.
Ja kāds grib pavingrot, montējiet 150-nieka riteņus.
Bet ja nopietni, tad doma 150-niekam dubultriteņus likt.
Jāsāk ar sakarīgu riteņu salasīšanu un nomontēšanu. Lai tiek pie kamerām un tās salīmēt.
Tādi nu vissi četri tika izmontēti un kameras salāpītas.
Jā, montēt 150nieka riteņus, pieredzīti dabūju, garažai rampu no 150nieka diskiem taisot, man vajadzēja veselus astoņus gabalus nomontēt. Joki tur mazi...
paldies par atbildi, bet kad beigsies lielais sals tad sākšu kautko mēģināt.