Tā, pirmkārt ķivere ir ražota Valmieras stiklšķiedras rūpnīcā. Un ja zināt tehnoloģiju kā tās tika ražotas tad lieki jautājumi nerastos.... Tehnoloģina bija tāda, ka krāsota tā ķivere tika pirms jau tā tika veidota no pašas šķiedras... Tas nozīmē, ka tika izvaskota forma kurā tika tā ķivere gatavota, tad nākošais solis, izvaskotā forma tika izkrāsota ar speciālu krāsu Un tad tika klāti iekšā poliestera sveķi, tādējādi jēlā krāsa saplūda ar sveķiem jau formā aptuveni milimetra biezumā, tālāk tika klāts iekšā stiklaudums, un tad atkal tie poliestera sveķi un atkal stiklaudums, un atkal sveķi kādas trīs kārtas tā.... Bojāta visticamāk ir pati pirmā kārta līdz pašam stiklaudumam... Naksies vien drāzt nost visu līdz tam... Un tad arī lai atjaunotu vajadzēs to visu pārklāt ar tiem pašiem poliestera sveķiem un tad tos slīpēt, tad gruntēt un krāsot.... Citu variantu nav! Ja tev nav žēl pāsam sava laika, vai esi kaislīgs entuziasts tad varbūt tas ir tā vērts, bet citādi es ieteiktu iegādāties jaunu un noteikti drošāku podu. Jo šai pat nav nekur eiropas drošības sertifikāti - tas nozīmē ka ja kāds ments gribēs tad viņš tevi varēs noštrāfēt ka brauc bez ķiveres, jo tavai ķiverei nav atiecīgo emblēmu! Es ieteiktu iegādāties jaunu podu.... Zinu ka pa kādiem 30 jau var nopirkt jaunu podu kurš derēs mopēdam, bet ja domā braukt ar motociklu tad noteikti vajag skatīties ķiveres kuru cena sākas no teiksim 100 eiro vismaz!!!