local-stats-pixel

Mopēda projekts.44

410 0

Nolēmu uzrakstīt par kādu vecāku projektiņu, kuru taisīju vismaz gadus piecus atpakaļ. Šo mopēdu jau iegādājos jau ļoti sen, tas bija mans otrais motorizētais braucamrīks. Sākumā, kad dabūju no kāda dzērāja par polšu bija neejošs un galīgi nolaists. Tad sataisīju braucamu un tā kalpoja vairākus gadus, orģināls normāls mopēds priekš pārvietošanās, līdz nolēmu, ka vajag man ko jaudīgāku. Bija jau man arī lielāks motocikls ap to laiku, bet šis bija iepaticies un negribējās pārdot. Izdomāju, ka vajag tāpat paeksperimentēt un pārbūvēt entuziasma pēc. Bildes no šī te ir saglabājušās ļoti daudz, jo eksperimentēts tika ar daudz dažādām detaļām un dzinējiem. Parādīšu tādas pašas galvenās lietas pie kurām pievērsu uzmanību, lai palielinātu mopēda jaudu un ātrumu.

Tāpat šis tikai taisīts tikai prieka pēc bez konkrēta mērķa kaut kur piedalīties. Šādi pārbūvēts mopis neder, lai ikdienā pārvietotos. Ir ļoti neizturīgs, daudz detaļu paliek tās pašas orģinālas un tās netur ilgi, piemēram tie paši kartera vāki (bloki) ātri izdilst, jo ražotāji nav paredzējuši, ka motors griezīsies 2x ātrāk nekā domāts :D Es šobrīd jau vairs nekrāmējos ar šādiem aparātiem, un nav arī vairs detaļu nekādu. Bet pēc padoma par šo tehniku varat droši vērsties pie manis :P

Reklāma
Reklāma
Reklāma
« 1  2  3  4 »
410 0 44 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 44

0/2000

Mani steliņas laiki beidzās tā - Mopedka tikko pēc kapitālā remonta, čoms bija iztīrijis motoru, salicis jaunas blīves, nomainīti gredzeni, un vēl šis tas. Tik atlika man uzlikt virzuli kuru arī jaunu nopirku. Oriģinālā gredzena vietā uzmetu citu dzelzs stīpiņu, kura nokrita un samalās. Noskrūvēju galvu, kurā bija milimetrīga švīka, kā arī virzulis nereāli saskrāpēts. Vot tā bija škrobe, tikko vēl biju pilnu bāku pielējis :D

0 0 atbildēt

Vot šo es saucu par īstu oriģinālrakstu, vienreizēji :) Tik cik kubi viņam tagad, un kā vispār gāž ?

0 0 atbildēt

skatos ar sajugu ta pamatigi esi nonjemies,pirmkart kurvim  malas garakas piemetinatas,un ta vel interesantais  vaks sjuga puse,pasam bija delta ,njemos un skruveju,tape  tagad loti interesanti apstities un acereties ka pasam bij gajis.                                                                                                             bet malacis cepuri nost.

0 0 atbildēt

Malacis!!! Bet gribeju pajautāt taisot izsputeju tu reķinaji pretestibu? Jo cik zinu izsputejus uz haļavu taisit nevar jabut pareizajai pretestibai! Milzigs + no manis emotion

0 0 atbildēt
Turpinajumu
0 0 atbildēt

kaut kā neiebraucu. metināt nemācēji bet diezgan sarežģītus alumīnija pārstrādes. un precīzus dzinēja asu metināšānas darbus veici pats? Jo spriežot pēc dzinēja pārbūves darbiem. Tev pusaudža vecumā vajadzēja gan prast virpot, gan frēzēt, gam arī metināt, jo tu tiko teici ka neķēpājies. Nemaz nerunājot par šablonu izveidi lai to visu precīzi iegatavotu. Vai tu esi zelta puisēns. Vai kaut kāds pienapuik-2irsējs kurš nokačājis vai piefiksējis cita meistara darbus.

0 1 atbildēt

Negribās jau tevi apbēdināt, bet tā sajūga pārnešana neko nedos, labāk būtu ieplūdes izplūdes kanālus izvīlējis lielākus. Bet nu + par apņēmību.

0 1 atbildēt

Žēl, ka vairāk plusu nevaru ielikt :D

Klau, jautājums sekojošs, tev gadījumā nav aizķēries kāds motors līdz 50 cm3? Ja ir tad būtu jauki, ja varētu noņemt mērus no viņa, t.i. diametru, cilindra darba gājienu, kloķenes garumu max, min, starp urbumiem, aptuvenos kloķenes parametrus un ieplūdes-izlpūdes atālumus no bloka augšas.

Man te šāda tāda ideja neļauj mierīgi gulēt :D

0 2 atbildēt