Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter
 
0
30

Raksts visiem kuri vēlas mēģināt izveidot uzņēmumu vai ir domājuši par tādu ideju. Šeit tu atradīsi atbildes uz jautājumiem kā pārdod preci un izveidot uzņēmumu.

Mārketings (tirdzniecība) - viss tas, kas nodrošina to, lai prece nonāk pie pircēja.
Mērķis - ātri un labi pārdot

* Pircējs - tas kas pirks preci
* Patērētājs - kas lietos
Mārketingā ir svarīgi saprast, kurš būs tas kas pirks preci.
Piem. Tu gribi pārdot rotaļlietu. Pircējs būs mamma, bet patērētājs bērns. Ja prece nepatiks pircējam viņš to nepirks neatkarīgi no patērētāja vēlmēm.

Tirzniecības mērķis

1. Tirgus izpēte - ar šo ir jāsāk visiem uzņēmējiem. Jākritizē sava ideja.
2. Patērētāju vajadzību izpēte - noskaidro vai tāda prece jau pastāv un cik maksā pie konkorentiem
3. Iedarbība uz vajadzību veidošanos - rada vajadzību pēc preces, pārliecina
4. Iedarbība uz tirgu un pieprasījumu - izdomā jaunu pārdošanas veidu, kaut ko stilīgu, var mēģināt iegāst konkurentus
5. Patērētāju priekšstata veidošana - skaists iepakojums, reklāma, ir jārada mānīgs priekšstats, ka būsiet laimīgs ar preci ( to bieži dara reklāmās)

Mērķa tirgus noteikšana:
* Pircēja dzimums
* Pircēja vecums
* Dzīves vieta
* Ienākumi
* Profesija
* Hobiji/ ieradumi
* Ģimenes lielums

PIEMĒRS mērķa tirgus noteikšanai:
Vēlos ražot košu nagu laku.
Dzimums - sieviete
Vecums - 9 līdz 17 ( vecākas sievietes izvēlas pieaudzēt nagus vai noklāt ar gēllaku)
Ienākumi - vidēji ( vecāku nauda)
Nodarbošanās - skolnieks
Dzīves vieta - pilsēta
Ģimenes lielums - nav būtisks

Mērķa tirgus noteikšana palīdzēs tālāk apzināties patērētāja vajadzības un veidu kā labāk pasniegt preci.

Kā pārdot preci?

Tev būtu jāatbild sev uz šādiem jautājumiem:
1. Kur var satikt potenciālos pircējus?
2. Kā vislabāk viņus informēt?
3. Kā likt iegādāties preci?
4. Kā likt preci vai pakalpojumu iegādāties atkārtoti?
5. Kā likt pircējam piesaistīt citus potenciālus pircējus?

PIEMĒRS kā veiksmīgi pārdot nagu laku?
* rīkot akcijas, konkursus
* aicināt LV pazīstamus cilvēkus reklamēt šo produktu
* piedāvāt firmām, uzņēmumiem, privātpersonām sadarboties
* dalīties dažādos sociālajos tīklos ar produktu

Preces virzīšana tirgū
* reklāma ( TV, žurnālos, soc. tīklos, internetā)
* tiešā pārdošana
* tirzniecības veicināšana
* sabiedriskās attiecības

Šī ir tikai neliela daļa no... Autors: Jaunāspocīte Mārketings. Kā pārdot preci?
1. Šī ir tikai neliela daļa no mārketinga un uzņēmuma izveidošanas, bet ar šiem plāna punktiem būtu jāsāk. Raksti komentāros, vai tev šis raksts noderēja.
Autora bilde
0
30
Citi šī autora raksti:
Lasi vēl labākos rakstus:
komentāri [5]

Lai komentētu, Tev jāreģistrējas!

Reģistrēties
vai ienāc ar:
Kārtot komentārus: populārākie | jaunākie | vecākie
Rādīt bildes
VitalyG avatars
Medaļa Dienas joksMedaļa Vampīru klana biedrsMedaļa Dienas joks
  VitalyG 12.06.19 19:57
3
0

Vecāku nauda saucas ienākumi.      

Strāvonis avatars
Medaļa VUGD priekšnieksMedaļa VUGD priekšnieksMedaļa VUGD priekšnieks
  Strāvonis 12.06.19 14:47  
2
0
Interesants raksts
Jaunāspocīte avatars
Medaļa Patīk rakstsMedaļa Patīk rakstsMedaļa Sviestmaize
  Jaunāspocīte 12.06.19 22:51  
1
0
atbildot uz VitalyG komentāru " Vecāku nauda saucas ienākumi. &nbs... "

Tas ir tikai pieiemērs, bet jā, bērniem un jauniešiem tā ir, paši tak vēl nestrādā
Anonīms
Anonīms 13.06.19 00:49  
1
0
Taisi vēl vēl vēl vel
blusu_kerajs avatars
Medaļa BestsellersMedaļa Admins iesakaMedaļa Sensācija
  blusu_kerajs 13.06.19 19:04
1
0

Tirdzniecības mērķis 4.punkts: pārlasi šo punktu uzmanīgi, pievērs uzmanību beigām!

Nu, jā - kopumā viss ir pareizi, tikai dzīvē ne viss sanāk, kā uz papīra