local-stats-pixel

Latvijā pirmais Jaudīgākais paštaisītais Elektro-velosipēds33

391 0

Projekts ir tikai alfa stadijā.

Šis projekts ir bijis mana apsēstība jau 4 mēnešus, doma jau radās sen (pirms kādiem 2 gadiem) taču tad nebija ne finanses ne pats ritenis. Taču gada sākumā tas viss uzradās un tad sākās neskaitāmas negulētās naktis un testi lai saprastu vai tas vispār ir iespējams. Dodu Jums iespēju ielūkoties kas no tā visa sanāca... video visas lietas (stiprinājumi, elektronika) ir tikai un vienīgi pagaidu.

Tehniskie parametri

Ritenis - DBS Intruder


Aķis - Litija Polimēra 3AH 18.5V ZIppy flightmax 20C cont (No Nīderlandes)


Motors - izmērs 63x74 (plaukstas izmērā, svars ap 800 gramiem tikai) spec pasūtijums no ALIEN POWER SYSTEMS UK. trīsfāžu, bez statora sensoriem, paļaujas uz feedbacku no motora tādēļ pats pats sākums raustās (No Apvienotās karalistes)


Kontrolējošais dators - HOBBYWING FLYFUN 12S (40+v) 120A 43khz drive frekvences motoram (programmējama uzrāviena specifika, max apgriezieni, temp, fail-safe ''gāzes'' ručkas aizsardzība. padeves aizsardzība, izejas aizsardzība) (No Vācijas)


CCPM signāla devējs - 400hz max ar kruīza iespēju, (No Apvienotās Karalistes)


Lādētājs - IMAX B6 klons programmējams. (No Apvienotās Karalistes)


Reduktors - NORD sk1si31 gliemež tipa, 1:10 redukcija. (No Latvijas)

Jauda - pietiekami... ķēdi jau pārplēsa, ar 50% jaudu rāmi vel neloca taču ar 100% jaudu nēesmu tik pārliecināts...

Plānotā distance ar vienu uzlādi - 22KM

Gāzes "ručka" - priekšējās bremzes, kam ir piekomobinēts CCPM ar diegu un gumiju (arī pagaidu)

Piemetināšu ka, abos video ir tikai 50% no jaudas jo motors tika tīts uz 36 voltiem, taču video izmantoju 18.5 voltus sakarā ar to, ka otrs vēl nav atnācis.

Kopējās izmaksas Šobrīd - ap 300 euro. Plānotās izmaksas projekta beigu fāzē - Vairāk nekā vajag...

Beigās ritenim ir plānotas šādas lietas - ūdensizturīgas elektronikas, Bateriju kapacitātes indikators ar kontrolēšanas displeju uz stūres, auto cutoff, uzlabota gāzes ručka un kruīza iespēja, Akulumatoru avārijas gadijumā CO2 baloniņš kas iesaldēs visas LIPO kapsulas jo kā zināms, ja LIPO sprāgst tad labi nav, aizsargs akulumatoriem, spidometrs, labāk pārprogrammēts ESC jo šobrīd pārāk ass uzrāviens, vizuālais dizains daudz labāks, iebūvēts lādētājs, kapsulu monitorigs, pret-nozagšanas sistēma.

Ja rodas kādi jautājumi - raksti komentāros, ar prieku atbildēšu. Paldies ! :)

Reklāma
Reklāma
Reklāma

No Gopro skatijuma

391 0 33 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 33

0/2000

Labs! Gribētu izgāzt kādu leņķi. emotion 

Varbūt uzlādi var taisīt ar kaut kādu ģeneratoru pie rata, nu, līdzīgi kā parasti strādā velosipēdam gaismas lukturis..?

Bet tiešām, labs projekts, cepuri nost.. emotion 

13 0 atbildēt

Zinu cik šādi darbi ir pinķerīgi un laikietilpīgi, tāpēc visu cieņu.

8 0 atbildēt

Kādi 250W ? Palasi komentārus. -3200w (video ap 1200-1500W).. es negribu un nekad nelikšu rumbas motorus, es vēlos 7 ātrumus un middrive sistēmu. Kā jau iepriekš teicu, gatavu visu nav grūti nopirkt - grūti ir pašam izdomāt un uztaisīt. Nav, taču cik zinu ir jaudīgākais. Man pietiks ar 20ah lipo. Viss jau būtu labi taču es nelikšu aķus pilnus ar svinu un izmērā tādus, ka man vajag aizmugurē tačku tikai aķiem. Tie aķi ko nosauci nespēj tekoši dot ampērus ko man vajag, un uzlāde nav ātra, šos lipo es spēju pa 40min uzlādēt, to spēj tikai šie litija polimēra. Pirms gudri runā izpēti info. 

5 0 atbildēt
Bet īsumā ir ļoti labi!
3 0 atbildēt

Kādu max ātrumu spēj uzņemt?

3 0 atbildēt

https://youtu.be/y46CNyR2cos      -  man pazistams ar kko mēģina..

2 0 atbildēt

ja rataa nerauj, tad jauda nav!

4 2 atbildēt

Jā, es jau pirms būvēju zināju ka gliemež tipa nav tie efektīvākie bet par to nejiet runa, vissefektīvākie būtu helix zobrati, taču lai tādus uzbūvētu man vajadzētu ļoti daudz  naudas kuras bez citu palīdzības nebūs.  saproti - es nebūvēju ideālo e-riteni, es būvēju tādu kas ir manās finansēs un kas mani apmierina. Lai beigtu diskusijas ap šo motoru pateikšu to ka motora jauda ir 3200w, 36 volti 80 pāri ampēri, 9600 apgriezieni. Es zinu ka pilnībā uzlādēt aķus ar ģeneratoru vai saules baterijām es nevarēšu, un tāds arī nav un nebūs mērķis - mērķis ir vismaz kaut cik ielikt atpakaļ lai iznāk vismaz kaut kādiem km. Nezinu kur te kādām rādās priekšstats par mūžīgo dzinēju taču tas ir BS, tāds nepastāv vel. Doma bija MINOTIES lādēt aķus nevis braukt mūžīgi.  

1 0 atbildēt

Labs !  emotion  emotion 

1 0 atbildēt
Lai visu info nedotu, vajag pašam arī kaut ko izgudrot. Šeit jebkurš inžinieris vai elektromehāniķis pateiks kas ar ko savienots un kā strādā. Viss ir paņemts gatavs. Cepuri nost jebkurā gadījumā! Man jebkurš cilvēks, kurš pasaka tranzistors vai tiristors jau ir Docents, kā minimums.
1 0 atbildēt

Jā, visu ir vienkārši nopirkt, māksla un bauda ir to uztaisīt pašam. Tie motori par ko Tu runā ir līdzstrāvas ar oglītēm un mazas kvalitātes un knapi uz priekšu velkas. Šis motors kas man ir mērāms kilowattos.  

1 0 atbildēt

Turpini mēģināt, man pirms gadiem 2 bija ļoti līdzīga ideja, bet nebija ne laika ne naudas lai to veidotu. Bet īsumā iesaku paprovēt ar mazāku ātrumu ksiatu jo tad varēsi lietot resnāku ķēdi, vai ideālais variants atrast veidu kā no motora līdz zobratiem pielitot BMX ķēdi (to pašu daugaviņu, kura ir ļoti izturīga)

0 0 atbildēt

Jā, uz doto momentu tā ir. kā jau teicu šis ir tikai izmēģinājums, beigās būs vienvirziena gūltņi gan velkošo asi, gan pedāļiem, lai varētu mīties vai braukt ar motoru reizē, šis tests tika taisīts ar mēŗki lai redzētu vai visas detaļas tur slodzi un cik labi cukurpaciņas izmēra motors ies. 

0 0 atbildēt
Ni jūs veči dodat...respect..🖒😉
0 0 atbildēt

man ir ideja taisīt no autiņa radiatora ventilatora motora un superkondensatoriem,kontrolieri,prosta no tranzistoriem... tad jau redzes,mož šovasar uztaisīšu.Mērķis ir vismaz 50km nobraukums ar vienu uzlādi,ar ātrumu 35 km/h

0 0 atbildēt

No kurienes esi,ja nav noslēpums ?

0 2 atbildēt

Par 50$ varbūt nopirktu...

0 2 atbildēt