Bet tāpat bikucīt kautkur sūcas garām gaiss, tamdēl es nosmērēju gumijas gredzenu caurules pusē ar solidolu. Vakuums uzreiz sāk veidoties. Eļļa no dzinēja sāk plūst.
Kopskats.
Bet tāpat bikucīt kautkur sūcas garām gaiss, tamdēl es nosmērēju gumijas gredzenu caurules pusē ar solidolu. Vakuums uzreiz sāk veidoties. Eļļa no dzinēja sāk plūst.
Kopskats.
Procesa sākums.
Pēc piecpadsmit minūtēm caurule pilna, ņemam nost.
Manā gadījumā, man vajadzēs lielāku tvertni, jo caurulē salīda aptuveni kādi 4 litri. Bet autiņā ir bikucīt virs pieci litri. Dabūju vakumēt vēlreiz.
Ja kādam šī ideja noder, tad lai labi lietojas.
Aizbildinājums, ka skriet pie meistariem ir dārgi - neder !
Tu iztērēji vairāk laika un naudas, kā būtu samaksājis par eļļas maiņu.
Bet stāstiņš patiešām ir noderīgs. Man patika, un gan jau dzīvē noderēs.
Paldies!
Normāli tā izbesīja tevi tā skrūve Es ganjau aizvestu uz servisu lai atpumpē, kaut gan manuprāt tā atsūknēšana nav labākais variants.
...skrūve bija "piecepusies" pamatīgi.... ....darbojoties un lamājoties uz vācu autokonserna konstruktoriem, es atcerējos...
Nu nākamreiz atceries, ka ja katru reizi neietaupa pārdesmit centus un uzliek jaunu blīvgredzenu eļļas nolaišana skrūvei un pievelk ar ražotaja paredzētiem nm tad eļļas skrūvi var atskrūvēt viegli un nekas nesulo garām. Bet nu parasti jau atstāj to pašu jau 20x izmantoto blīvgredzenu un ar metru trubu pagarinot velk kamēr nesulo garām tad nu pēc tam ir tā kā ir
vienīgā problēma šajā procesā ir tāda ka visus sūdus no kartera ārā nevar dabūt.