Vieglāk bija tikt klāt no aizmugures un galvas pie šmirģeļa noslīpēt nost.
Tālāk tik ņemam kniedes nost un priecājamies :D Ja veco kaseti met laukā ir ieteicams paturēt distancerus (manā gadijumā melnie gredzeni)
Vieglāk bija tikt klāt no aizmugures un galvas pie šmirģeļa noslīpēt nost.
Tālāk tik ņemam kniedes nost un priecājamies :D Ja veco kaseti met laukā ir ieteicams paturēt distancerus (manā gadijumā melnie gredzeni)
Pie reizes visu smuki notīram!
Te jau nu pats vainenieks 16T zobrats! varam mest virsū un likt visu kopā.
Viss salikts un var vālēt tālāk bet tāpat sezonas beigās visu drivetrain jānomaina, jo savu būs nokalpojis.
Pie reizes kamēr garāžā jāapkopj domkrats kurš pēc tēta teiktā nestrādā.
Pirmkārt pārbaudiju vai eļļa ir un vai gruži nav klāt. Eļļa bija gandrīz kā jauna un pietiekošā daudzumā.
Te jau nu pie mazā cilindrīša atjaucu un pārbaudu vai tur nav problēmas, tākā problēmu nebija ar roratslēgu celšanas cilindru nedaudz pakustināju lai iekustas un lielāka iespēja tam strādāt.
Eļļu apakaļ ieleju un aparāts atkal ir dzīvs! Cilindru sasmērēju ar eļļu un pāris reizes paceļu un nolaižu paralēli notūrot rusu un darzu kas paliek uz cilindra. Tas tiek darīts lai samazinātu problēmas nākotnē.
Viss strādā un varu vākties prom no garāžas :)
šajos domkratos parasti lej dotu, bremžu šķidrumu,tad sirsnīgāk ceļ