Oho, braucamais gatavs...
Nu re, jau motoriņš iestūķēts, piešķilts un iztestēts
Oho, braucamais gatavs...
Nu re, jau motoriņš iestūķēts, piešķilts un iztestēts
Ai, lai būtu vēl viena bilde smukumam, no tapšanas procesa, tāpat bilžu nav.... Redzemais telefona maciņš nav tāpat vien, ar navigācijas palīdzību mēriju max ātrumu, ar zobratiem, kas redzami video skrēja 45km/h, nemaz ne slikti, pat diezgan jautri, bet tomēr, ātrumkārbas nav, un ir centrbēdzes sajūgs, kas ir tracinoši, atkal eksperimentējot ar zobratiem ieguvu 32km/h, bet pamatīgu uzlabojumu sānslīdēs... Varbūt kādreiz uztaps video ar jaunajiem zobratiem, varbūt arī ziemas brauciens, ja parādīsies ziema...
Riepu maiņa, dilst tomēr tā plastmasa...
Tiem kam interesēja, kā pieliku velosipēda zobratu'' družbai''
Nacās gan pacīnīties lai piemetinātu taisni un nemestu, bet izdevās godam
Tāda izskatījās priekšējā riepa, katru reizi 'pārmetoties' un ripojot atpakaļgaitā, tika izmantotas bremzes
kā tu piestiprināji zobratu družbai? pašam bija doma piemontēt tikai taisīt ziemas versiju ritenim.
tev vajag urālu dabūt,tam ir 105ccm,5 zirgi un var noregulēt sajūgu,lai slēdzas pie augstākiem apgriezieniem,līdz ar to uzlabojas uzrāviens! Pašam neskaitāmi modeļi bijuši gan ar družbām,gan ar urāliem! parasti liku riteņa,deltas vai rīgas rāmjos,viens bija mini mokikā. beņu rij,bet iet lopiski! velkošā zvaigznīte parasti bija no rīdziņas,līdz ar to aizmugurē nevajag tik lielu zobratu!
Tas krekls ar uzrakstu "Trust me, i'm an engineer" Bet visā visumā foršs braucamais
rāmim nepareiz svara sadalījums priekš sānslīdēm. Izskatās ka kādi 75 % svara sanāk uz aizmuguri. Vajadzētu asāku leņķi jau no stūres rumbas un zemāku, garāku platforu ar aizmugurējiem riteņu atbalstiem zemāk par platformu.....