Saucamajā ''servisā'' Jelgavā, teica ka mašīna uz tolmetu un norakstāma vai 2000eur par remontu...
Korpuss bez rūsas vispār un dzinējs kopš rūpnīcas nebija vispār skrūvēts :D
Saucamajā ''servisā'' Jelgavā, teica ka mašīna uz tolmetu un norakstāma vai 2000eur par remontu...
Korpuss bez rūsas vispār un dzinējs kopš rūpnīcas nebija vispār skrūvēts :D
Kā zobsiksnu uz čuju var uzlikt? Nosponsorē savus tos ''spec'' instrumentus, bez kuriem var arī iztikt. Vajag mācēt izmantot kas ir. Vārstu sēžas tika izslīpētas, samainīts tas kas jāmaina utt. Galvu slīpē galīgi nojātiem motoriem. Darīt nevajadzīgas lietas tikai visu sliktāk padara. Bet tā kā izklausās, ka nevari sagremot to, ka cits arī kaut ko sajēdz un baigais pārgudrais gribi būt... Video tapa gandrīz vai uz pieprasījumu, kad jau uz salikšanu gāja viss process, tāpēc neko tādu nestāstu un nerādu, jo tak tāpat visi gudri
Veca galvas blive, galva nav noslipeta ganjau nemaz nepamerijat ir lika vai nav Es ka mehanikis sito darbu 10 ballu sistema noverteju -2 Bet nu ja galigi nav nekadas finase un citas iespejas nav, labak ir neka luznos nodot. Tik galvenais nemeginat pardot ka masinu ideala kartiba, jo 100k diezvai vina izvilks.
Nu laikam tad jau daru kaut ko nepareizi, ja iepriekš liktie motori vēljoprojām strādā bez problēmām jau ilgāk par gadu.... Pastāsti labāk kas tas par spec štrumu par 14 eur
priekš tāda remonta 2000 eur nav nekas daudz, citiem auto sveces nomainīt maksā vairāk. cita lieta ka pats dari, tad viss uz sirdsapziņu, nevis da ka tik kasaki neredzas un motors rūc.
Tie man būtu noderējuši, ja tikai zobsiksnu mainītu, bet var iztikt. Tāpat ir metkas pēc kurām arī liek. Man netrūkst konsultantu, kuri ar to ikdienā ņemas. Dīleriem citi varianti kā tikai jaunu pirkt nepastāv
Pareizāk būtu nosākuma pārbaudīt vai motora galva ir sametusies vai vērpta,un tikai pēc tam domāt par slīpēšanu.
Jūs te tādi zinoši šķietat un man ir jautājums - muterītei auto ''rīstās'' kā tikko iedarbina un rādās tas dzeltenais apzīmējums panelī motora formā(saucas laikam check engine). Bet nav tā ka pilnīgi katru reizi tas tā ir, ir reizes kad nerāda neko un iet labi. Un tajās reizēs kad rīstās, tad tas ir aptuveni uz kādām minūtēm 4-5, ja tur augstākus apgriezienus tad pazūd raustīšanās ātrāk. Te vēl jāpiebilst, auto tiek darbināts ar gāzi un varu derēt tā iekārta nav apkopta kādus 3 gadus. Es negrasos to auto remontēt pats vai ko, bet gribas paklausīties viedokļus kas varētu būt pie vainas. Negribas, lai muteri apiš un noplēš piecas ādas servī par varbūtēju sīkumu(filtri,piemēram), klāt es tur nebūš. Moš kādi līdzīgi gadījumi jums