Eiropā savs Youtube? Varbūt savs Google…
Tātad, ASV koncerns Alphabet, kura ir māteskompānija tādam informācijas meklētājam gigantam kā Google, aizvakar, 3. februārī atskaitījās par 2019. gada pēdējā ceturkšņa savas darbības rezultātiem.
Eiropā savs Youtube? Varbūt savs Google…
Tātad, ASV koncerns Alphabet, kura ir māteskompānija tādam informācijas meklētājam gigantam kā Google, aizvakar, 3. februārī atskaitījās par 2019. gada pēdējā ceturkšņa savas darbības rezultātiem.
Lielu interesi izraisīja sadaļa, kurā norādīti ienākumi no reklāmas iekš videoservisa YouTube (kuru kompānija Google iegādājās “biezajā” 2006. gadā). Šī ir pirmā atskaite, kurā meklēšanas gigants norādījis, cik kompānija nopelna ar YouTube.
Konkrētāk - 2019. gadā ienākumi no reklāmas iekš YouTube servisa pārsniedza 15 100 000 000 USD. Pirms gada - 2018.g. YouTube reklāma deva kompānijai Alphabet vairāk kā 11 000 000 000 USD, bet 2017. gadā ienākumi bija 8 100 000 000 USD. Citiem vārdiem sakot, YouTube ienākumu temps palielinās.
Kopējie koncerna Alphabet 2019. gada ienākumi ir aptuveni 162 000 000 000 USD,
2018.g. - 137 000 000 000 USD
2017.g. - 111 000 000 000 USD
Rezumējot - YouTube ienākumi sastāda ~10% no Alphabet ienākumiem.
Šajā pašā atskaitē var saprast, ka telefons Google Pixel 4 nav attaisnojis uz to liktās cerības.