local-stats-pixel

Mūzikas žanrs Dubstep1

20 3

Dubstep ir žanrs elektroniskajā deju mūzikā. Tās vispārējā skaņa ir aprakstīta kā "cieši satītas darbiem ar lielu basu līnijām un reverbācijas cilindru modeļiem, apcērp paraugus, un gadījuma vokāls"

Agrākais dubstep presei, kas datējami ar 1998 gadu bija tumšāks, vairāk eksperimentu, instrumentālo dub remixes 2-step garāžas, dziesmas mēģinot iekļaut bailīgus elementus breakbeat vai darkbeat elementi drum and bass uz 2 step, kas redzamas kā B-puses viena presei. 2001 gadā, šo un citas rases tumšās garāžas mūziku sāka izrādīt un jāveicina Londonas klubā nakts Forward (dažkārt sauc arī par FWD>>), kas devās uz ievērojami ietekmīgu attīstību dubstep. Termins "dubstep", atsaucoties uz žanra mūziku sāka izmantot ap 2002 gadu, ar kuru laikā stilistiskās tendences izmanto, lai radītu šo Remixes sāka kļūt pamanāms un atšķirīgs no 2-step un Grime.

Ļoti agri atbalstītājs Sound bija BBC Radio 1 dīdžejs John Peel, kas sāka spēlēt no 2003 gada. Viņa klausītāji balsoja Distance, Digital Mystikz un Plastician (iepriekš Plasticman) viņu top 50 gadam dubstep sāka izplatīties ārpus mazi vietējie ainas beigās 2005gadā un agrās 2006 gadā. Daudzus mājas veltīta žanrā parādījās internetā, un tādējādi atbalstītā izaugsmi jomā, piemēram, dubstepforum, lejupielādes vietne Barefiles un blogus, piemēram, gutterbreakz . Vienlaicīgi žanra saņēma plašu pārklājumu mūzikas žurnāliem, piemēram, Wire un tiešsaistes publikācijas, piemēram, Dakšas Media, ar regulāru parādību ar nosaukumu mēneša: netīrumiem / dubstep. Interese par dubstep ievērojami pieauga pēc tam, kad BBC Radio 1 dīdžejs Mary Anne Hobbs sāka cīnoties žanra, sākot ar parāda veltīta to (ar nosaukumu "dubstep Warz"), kas 2006.

Ritms

Dubstep ritmi parasti syncopated, un bieži vien iegrozījās, vai kuru sastāvā triplets. Tempu gandrīz vienmēr ir intervālā 130-148bpm. Ir agrīnā stadijā, dubstep bieži bija daudz sitamos ar vairāk ietekmē no 2-solim un netīrumi cilindru modeļiem. Ražotāju daudz bija arī eksperimentē ar cilšu bungu paraugiem, ievērojama piemērs ir Loefah pirmstermiņa atbrīvošanu "Patiesi bīties. Laika gaitā, galvenajiem ražotājiem laikā, kad sāka eksperimentēt ar pusi soli ritmu, kas radīja vairāk plašas VIBE, un galvas pavirša ritmu, funkcija, kas sāka izmantot arvien vairāk un ir kļuvis paraksts žanra. Tāpat puse solim ritmu arī sāka dominēt netīrs, un ražotāji sāka zaudēt sarežģītāku un saraustītas ritmi ietekmē no 2 solim, un sāka strādāt ar lielāku hip-hop ietekmi sitienu.

Dubstep ritmi parasti neseko četrus līdz grīdas modeļus izplatīta daudzās citās stilu elektroniskās deju mūzikas, piemēram, techno un house, bet mēdz ilgāk sitiena cilpu par četru joslu frāzes atrodas daudz tehno vai mājā. Bieži vien celiņa sitiena sekos modelis, kas, kad dzirdēja vien šķiet, spēlējot pusi tempu ceļa; dubulto laiku liekas, ka ir nevis nodrošināt ar citiem elementiem, kas parasti bassline. Šīs spriedzes piemēram, ko rada konfliktējošo tempu var klausīties pa labi. Dziesma piedāvā ļoti reti ritmu gandrīz pilnībā sastāv no kick cilindrs, lamatas bungas, un reti hi-hat, ar izteikti puslaika netieši 71bpm tempo. Ceļš ir nevis piedzen ar sub-basu pēc četriem grīdas 142bpm modeli.

In Invisible Jukebox intervija ar Wire, Kode9 komentēja MRK1 DJ (agrāk Marka One) ierakstu, norādot, ka klausītāji "ir internalizēt dubultās laika ritma" un "ceļš ir tik tukša tas padara [klausītāju] nervu un jums gandrīz aizpildīt dubulto laiku sev, fiziski, lai kompensētu "

Reklāma










20 3 1 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 1

0/2000

Tulkot jau varēji pats.... ;)

0 0 atbildēt