Londonas grupas Faithless pirmsākumi meklējami 90. gadu vidū, kad Lielbritānijā valdīja tā dēvētie reivi – gan legālai, gan nelegāli (tāpēc vēl jo aizraujošāki!) deju mūzikas pasākumi klubos, pamestās noliktavās un fabrikās, brīvā dabā pļavās un laukos, kur tūkstošiem jauniešu vienotā ritmā aizmirsās vispirms acid house, vēlāk jungle jeb drum’n’base bītos. Amfetamīni bija tā laika modes lieta, un dīdžeji no mūzikas atskaņotājiem kļuva par tās radītājiem un publikas elkiem.
Londonas dienvidu rajonā Brikstonā 1958. gadā dzimušais Maksvels Freizers jeb Maxi Jazz jau 80. gadu sākumā atklāj no ASV nākušo, tolaik vēl gluži jauno popkultūras žanru – hiphopu. Viņš uzstājas kā dīdžejs, ir dziedātājs un bundzinieks vairākās muzikālās formācijās, 80. gadu nogalē nodibina pirātisku radiostaciju, līdz kļūst par grupas The Soul Food Café Band līderi.
Jorkas universitātes Filosofijas fakultātes students Rollo Ārmstrongs (dzimis 1967. gadā) vasarās piepelnās, strādājot kādā bārā Grieķijā, un brīvajā laikā daudz ceļo. Viņš neprot spēlēt nevienu mūzikas instrumentu un ir slikts dejotājs, tomēr pamanās noslēgt līgumu ar kādu austrāliešu ierakstu kompāniju un ar pseidonīmu Felix izdod singlu Don’t You Want Me, kas 1992. gadā kļūst par Lielbritānijas diskotēku hitu. Rollo Ārmstrongam jau ir sava ierakstu studija un neatkarīga mūzikas izdevniecība Cheeky, kā arī četrus gadus jaunāka māsa Daido, kas ļoti vēlas kļūt par dziedātāju.
Ebreju meitene Aijala Bentovima jau agrā bērnībā pārsteidz ar muzikālām dotībām. Piecu gadu vecumā viņa ar lieliskām sekmēm sāk spēlēt klavieres, vēlāk apgūst arī vijoles, saksofona un basģitāras spēli. Tomēr akadēmiskā mūzika piekāpjas arvien ietekmīgākās deju mūzikas scēnas priekšā, un septiņpadsmitgadīgā meitene ar skatuves vārdu Sister Bliss 80. gadu beigās kļūst par vienu no pirmajām sievietēm – house dīdžejiem.
Džeimijs Kato ir britu dziedātājs un dziesmu autors, 25 gadus vecs. Rollo mūzikas izdevniecība vēlas paplašināt savu katalogu, tāpēc paraksta līgumu ar Džeimiju – nevar taču visi mākslinieki būt tehno skatuves pārstāvji!
Jaunā vinila plašu pavēlniece Sister Bliss bija viena no daudziem, kas 1992. gadā iegādājās Felix singlu Don’t You Want Me, taču viņai tas galīgi nepatika, tāpēc disks tika atdots atpakaļ veikalā. Sister Bliss nemaz nebija sajūsmināta, kad kāds draugs ieteica izdot viņas ierakstu Rollo jaundibinātajā mūzikas izdevniecībā. Sister Bliss tomēr devās pie Rollo un neslēpa, ka Felix singlu viņa augstu nevērtē. Toties Rollo jaunās mūziķes iesniegtais demoieraksts ļoti iepatikās, un drīz viņa debitēja kā pirmā Cheeky Records māksliniece. Turpat grozījās arī Džeimijs Kato, kurš jau bija sācis sacerēt mūziku kopā ar Rollo. Kad Sister Bliss un Rollo sāka sadarboties mūzikas radīšanā, tomēr kaut kā pietrūka. Noklausījies abu radīto deju mūzikas ierakstu, kāds draugs viņiem ieteica pieaicināt savu paziņu – mazliet dīvainu budistu reperi Maxi Jazz. Rollo viņam piedāvāja sacerēt tekstu dziesmai par cerību sabrukumu un vilšanos, un Maxi Jazz radīja vārdus kompozīcijai Salva Mea, kas 1995. gadā kļuva par grupas debijas singlu. Maxi Jazz visai depresīvā teksta ietekmē Rollo nosauca savu projektu par Faithless jeb Neticīgajiem. Tas nekas, ka Maxi Jazz jau gadiem bija pievērsies budismam – teksts radās, atceroties laikus, kad viņš vēl nebija atradis ticību, savukārt Rollo tolaik bija pārliecināts, ka šis projekts nepiedzīvos ilgu mūžu.