Bet atgriezīsimies pie bunkuriem. Shēma attēlo 5 ēkas, kas tika apraktas, jo bija "novietotas nepareizi". Nevis nojauktas, bet apraktas. Saskaņā ar lidostas valdību, tās izmanto kā "glabātuves". Neviens neapspriež, ko tur glabā, taču no DIA pazemes telpām nāk neparasti augstas elektromagnētiskās frekvences. Ir dažādas versijas par to, kam paredzēti Denveras lidostas 8 pazemes līmeņi:
1. Bunkurs, lai pasargātu eliti no gaidāmas katastrofas (šo versiju baro arī fakts, ka Anglijas karalienei pieder īpašums netālu no DIA).
2. Pazemes koncentrācijas nometne.
3. Militārā bāze, kur tiek veikti slepenie eksperimenti.
Phil Schneider, kurš apgalvo, ka ir piedalījies DIA būvēšanā, stāsta, ka zem lidostas atrodas 4,5 kvadrātjūdžu pilsēta un 88,5 kvadrātjūdžu bāze. Viņš stāsta par milzīgiem betona koridoriem ar smidzinātājiem gar griestiem. Vārpstas ir milzīgas, ar tramvaja līnijas līdzīgām sliedēm abās pusēs. Divas no šahtām ir pietiekāmi lielas, lai ievilktu tur divjoslu šoseju. No "tramvaju" šahtām ir atzarotas dažas ejas, bet beigās atrodas terauda durvis, kas spētu laist cauri lielo kravas mašīnu. Telpas var būt izmantotas gandrīz jebkam, taču visneparastākais te ir tieši caurules ar smidzinātājgalviņām pie griestiem, kas atkārtojās ik pa 5-6 pēdām. Gaiss te izraisa nelabumu, no grīdas nāk vibrācijas. "Tramvaja" šahtas savienotas ar tuneli, kas ved uz 5 "apraktām" ēkām. Būvniecības sākumā tur jau atradās 40 pēdu diametra tunelis. Tepat netālu, zem 4 collām netīrumu ir apglabāts viens "izbraķēts" skrejceļš.