Pie bildes rakstīts, ka te mēdzot medīt vilkači.
NEREDZĒTAIS BRIESMONIS.
Pēc jebkuras definīcijas Stube bija briesmonis. Tomēr visu šo laiku viņš netika pilsētas ļaužu turēts aizdomās. Savā „Nolādētā Stubes Pītera dzīve un nāve”, uzrakstītā tikai divus gadus pēc Stubes prāvas, Džordžs Boress raksta:
„Un vairākas reizes viņš gāja caur Kollinas, Bedburas un Kperadtas ielām, ar piemīlīgu dabu, ļoti civilizēti, labi zināms gandrīz visiem iemītniekiem, un bieži viņš tika to cilvēku sveicināts, kuru draugus un bērnus viņš nokāva, lai arī nekādas aizdomas par šo pašu.”
Stube laikam bija iedomājies sevi par neuzvaramu ar savas maģiskās jostas spēka palīdzību. Lai arī tā bija viņa ticība, kas pārtrauca viņa terora uzvaras gājienu.
Kad vairāku pazudušu cilvēku ekstremitātes un locekļi tika atrasti laukā, ciematnieki bija pārliecināti, ka pie tā vainīgs plēsīgs un izbadējies vilks, un tā vairāki mednieki palaida dzinējsuņus, lai dotos vajāt plēsoņu
Lūk, šī ir tā vieta, kur stāsts kļūst pavisam savāds. Vīri medīja radījumu dienām ilgi līdz beigās to ieraudzīja. Bet, saskaņā ar atskaiti, viņi redzēja un dzinās pakaļ vilkam, ne vīram. Suņi vajāja dzīvnieku, līdz iedzina to stūrī. Mednieki bija droši, ka viņi ir notvēruši vilku, bet, kad tie atnāca uz vietu, kur suņi bija dzīvnieku ielenkuši, tur sarāvies tupēja Pīters Stube! Saskaņā ar Džordža Bores viedokli, notverts un bez izredzēm aizbēgt, Stube noņēma savu maģisko jostu un transformējās no vilka savā cilvēka veidolā.
Mednieki nekādu maģisko jostu neredzēja, kuru Stube vēlāk teicās sev esam, bet vienīgi parastu nūju rokā. No sākuma viņi neticēja savām acīm; galu galā, Stube bija respektējams, ilgi zināms iedzīvotājs. Kā viņš varēja būt vilkacis? Iespējams, ka tas nemaz nebija Pīters Stube, viņi sprieda, bet gan velnišķīgs triks. Tie aizgādāja Stubi uz viņa māju un saprata, ka viņš patiesi ir Pīters Stube, ko tie pazina.
Pīters Stube tika arestēts un atzīts par vainīgu noziegumos.