Atkal skečš.
Vēl viens, šoreiz deguns par garu savādak butu turpinājis
Atkal skečš.
Vēl viens, šoreiz deguns par garu savādak butu turpinājis
Ātrs skečš, Gribējas cilveka ķermeni zīmet lai iepazītu ari šo nezīnamo vietu makslā.
Zīmets:2015
Nu šeit daudz vairak uzmanība tika pievērsta uz matiem un gaismas atstarojumu uz viņiem.
Zīmets:2015
Nezinu kapēc šo ieliku jo liekas neizdevies, bet ir kā ir, šis tād paātrs darbs bij.
Zīmets:2015
šeit savu brāli meģināju un tiešam esmu laimīgs ka drēbes un mati sanāca. Degunu un matus varētu pielabot bet ir ka ir. 15 gados biju apmierināts.
Zīmets:2015
Esmu Laimīgs par šo, nav daudz kļudu un lūpas beidzot sanāca. Tagad šis ir standards! Protams turpināšu un mācišos lai zīmejumi kļutu vēl dzīviskaki.
Zīmets: 2016
Pirmā glezna. Post Malone. Nekad nebīju īsti mēģinājis ar eļļas krāsam bet esmu lepns par šo. PALDIES tev tapēc ka tik tālu izlasiji. Varat atstāt kritiku ja vēlaties, bet tā lai man tas palīdz nevis noved depresīja
ar pirmo izlasīju nickname `pi*arsons` un nodomāju: `WHAT? pi*arSONS ZĪMĒ?` un tad ieraudzīju, ka tas nav pi*arsons.
Mans ieteikums zīmējot matus un tonējot / ēnojot seju būtu vairāk domāt laukumos un pamēģināt vairāk izmantot krītošās ēnas un pašēnas. Teiksim, zīmējot matus, necensties uzreiz izzīmēt matus pašus, bet meklēt formas, ko tie veido - labi palīdz iztēlošanās, ka tie ir no ģipša, kā statuja. Tāpat tonējot ēnas, ļoti palīdzēs sākumā konstruēt pašu ēnu no līnijām un tad to palēnām ietonēt ar štrihu, nevis izpludināšanu - ēna sanāks precīzāka un vairāk nodos informāciju par sejas apjomu, telpiskumu.
Ja ir iespēja, ļoti labi ir sākumā trenēties uz ģipša galvām vai krūšutēliem, jo daudz labāk ir saprotamas formas, ēnas, līnijas. Tā var iemācīties pašus pamatus - kā konstruēt proporcijas, kā veidojas ēnas, kā sadalīt tumšākās / gaišākās vietas zīmējumā. Zīmēt no fotogrāfijām ir diezgan grūti, jo tajās bieži vien ir nepateicīgs apgaismojums (daudz vienkāršāk mācīties zīmēt ir ar kontrastainu, ēnainu objektu) un uzmanību novērš sajūta, ka tu zīmē cilvēku, nevis objektu. Tas arī ir viens no lielajiem noslēpumiem - lai labi iemācītos attēlot cilvēkus tā, kā mēs tos redzam, jāspēj ik pa laikam sev izslēgt apziņu, ka tu zīmē cilvēku. Tu zīmē formas, līnijas, ēnas un gaismu.
Lai veicas!
Pašmācības ceļā vizuālajā mākslā būs grūti, ja netaisīsi ko abstraktāku. Apsver domu sākt mācīties nopietni, jo savādāk ir kā bez rokām un kājām doties caur Sahāru.