Godīgi sakot, liekas, ka viss tika "uzrauts" 10 minūšu laikā. Stāstam nav saturs un viss ir samests vienā čupā. Kad runa iet par sākuma klasēm, nav izsmeļošākas un precīzākas informācijas, par katru klasi tikai daži vārdi. Gribētos klāt - kas viņi ir, kā iepazinās, kāpēc viņam viņa iepatikās un otrādi... Lai gan pluss ir tas, ka sākumā nav minēti vārdi. Dzejolis pa vidu - sestā klasē jau domā par tik sasodīti sarežģītām, lielām un kārtīgām jūtām? I don't think so! Kur ir bērnība? Kur ir ķircināšana un pirmais neveiklais skūpsts? Kur ir tas, ka tu esi vienīgais klasē, kurš dabūja to skaistoāko, bet kautrīgāko klases meiteni?? Tur smagi kaut kas trūkst. Tajā visā daudz kā trūkst. Beigas. Kāds tam sakars bija ar sākumu? Viss ir rakstīts sākumskolas līmenī. Gribi labāk rakstīt? Veido garus paplašinātus teikumus un mīlasstāstos galvenais ir tieši īpašības vārdi, apzīmējumi, tēlainums. Jo tēlaināka un sapņaināka ir teikuma uzbūve, jo stāsts ir lasāmāks, interesantāks un viņā vieglāk, tā teikt, iegrimt un pazust, vieglāk aizdomāties.
Liekas, ka rakstīji šo stāstu par sevi, par savu notikumu. Bet tomēr, tev vēl ir sasodīti daudz jāmācās raksta/stāsta veidošanas ziņā. Neteiktu, ka tev būtu baigais talants. Pēdējā laikā visi laikam domā, ka viņiem ir baigais rakstīšanas talants un ko tur, kaut gan skaidri redzams, ka tā nav - samesti daži vispārināti teikumi, pāris mīlas lietas un viss. Tad nu māksla! Bet, lai uzrakstītu patiešām labu stāstu, tev ir viņš "jāizdzīvo", rakstot jābūt viņā, jājūt un jāsaprot. Ne pēdējā laikā lasītos tepat spoki.lv, ne tavā tas viss nav jūtams, nav jūtams, ka saucamais rakstnieks būtu atdevis sevi visu stāsta izveidošanai.
Raksts nav no tiem sliktākajiem, bet šoreiz atturēšos no + vai - likšanas, jo raksts nav tik labs, lai liktu +, bet nav arī tik slikts, lai liktu -. Kkāda centība jau tomēr viņā ielikta ir.
Ak jā, šis jau ir tikai mans viedoklis tākā nav jēga tagad man te atbildēt ar kkādiem noliegumiem, stulbumiem vai uzdiršanu. Mani kkā tas neinteresēs ;D