http://spoki.tvnet.lv/liktenis/Mana-dienasgramata-29septembris/771221"><<29.septembī
Pamodos, bet vai tiešām ? Neatminos, ka būtu gulējis. Nākamā problēma bija tā, ka bija tumšs un grūti bija atrast modinātāju.
Šodien vilkšu jaunas kurpes. Nekā. Kurpes pa mazu, bet pašreizējām izstaigāta bedre iekšpusē. Tāda dzīve.
Pietura. Skrienu: sadzirdēju (it kā) autobusa dūkšanu. Pieturā autobusa nav, bet drīz atbrauc(pat gaidīt nevajadzēja!). Uzskatīju par dīvainu momentu, kad šoferis 5 euro "nolika" pakrūtē (ir taču speciāls nodalījums papīra naudām! Vai arī vairs nav...?).
Cenšos izvairīties no kļūdas, ko pieļāvu vakar un apsēžos aiz otrajām durvīm. Tik un tā auksts(vissiltākā vieta, tomēr ir beigas). Šodien izdevās neaizmigt autobusā! Priekšā sēdošā persona lietoja planšeti un planšetes ekrāna gaisma(vairāk jau gaismas viļņi) turēja mani nomodā.
Ceļš. Eju. Auksts. Domāju:"Vajag saģērbties siltāk. Bet ko ģērbt?" Ja saģērbšos silti, tad būs savukārt slikti pēcpusdienā, kad ir siltāks. Eju, eju. Pamanu stāvvietu pretī fitnesa klubam(vai šī stāvvieta te vienmēr ir bijusi?).
Ceļš uz koledžu. Tehniski būtu ātrāks veids, kā es varētu nokļūt uz tehnisko koledžu. Man viendien jautāja, kāpēc neeju caur konkrētām citām durvīm. Tad izdomāju atrunu. Bet vienīgajā reizē, kad izdomāju, ka iešu caur tām durvīm- durvis bija slēgtas. Tā ir, ja izdomā attaisnojumus neatbilstošus situācijām!
Sestais stāvs. Pirmo reizi tik ilgi gāju līdz vajadzīgajam kabinetam(līdz pašam pārim palikušas bija tikai 5 minūtes, man ierasto 15 minūšu vietā!). Pirms pāris ir sācies, atrādu mājasdarbu pasniedzējai. Pasniedzēja atbild, ka fizikā nekad neatstāj pī ! To vienmēr aprēķina(un tā pat ir ar līdzīgām darbībām). Izlaboju kļūdu un darbs veikts pareizi! Jūtos gudrs, bet ne uz ilgu laiku...
Turpinām runāt par tēmu par kuru runājām līdz šim. Pirms tam, beidzot tiekam pie diagnosticējošā darba. Darbs izskatās tāpat kā citos priekšmetos. Sāku pildīt. Par laimi blakus ir konspektu grāmatu, un ja kas, tad varu jebko atrast (jebko arī atradu, bet tas taču ņem laiku!). Darbu pildīju ilgāk, kā visi citi. Pasniedzēja pat īpaši gaidīja uz mani, kad beigšu, lai turpinātu tēmu. Nodevu darbu(tagad redzu, ka dabūju 8, tātad bija kļūdas!). Nonākam līdz pāra uzdevumam, kur izejot no grafika jāatbild uz jautājumiem par darbinieka pārvietošanos liftā. Uzskatu, ka esmu gudrs un ar gudriem vārdiem ātri visu izpildu. Pirms paspēju atrādīt darbu, pasniedzēja sāk stāstīt, kāda atbilde ir uz pirmo jautājumu. Jau atbilde, ko devu ir nepareiza. Svītroju nost un rakstu to, ko saka pasniedzēja. Otrais, trešais arī nepareizs! Viss jāsvītro nost un jāraksta, kā saka pasniedzēja... līdz šim nebiju sastapies, ka fizikā loģiski jādomā. Kurš būtu domājis, ka darbinieka pārvietojums, ātrums un veiktais ceļš attiecībā pret liftu ir nulle ? Kā parasti, gribēju gudri izlikties, bet viss ģeniālais ir vienkāršs !
Otrais pāris aizgāja nemanīts un pienāca pusdienas. Mani jau pazīst! Pienākot manai kārtai ēdnīcā, jau jautāja, vai vēlos vistas fileju. Agrāk vai vēlāk, ja mūsu darbības paliek nemainīgas, apkārtējā vide pie mums pierod( tāds ir mans uzskats).
Atkal sestais stāvs! Matemātikā stundas tēmu varu apstrādāt normāli un bez problēmām visu pieņemami sakārtoju. Kamēr rakstam un domājam līdzi pasniedzējai, pasniedzēja neretu reizi kaut ko arī pastāsta. Ja saproti, ka izvēlētais kurs(elektriķis, loģistika, metalurgs...) nepatīk, tad tas vēl nav iemesls mainīt kursu vai visu pamest pusceļā. Ar dažādām profesijām var iesākt dažādas lietas. Būdams inženieris vari iet strādāt par pavāru un tādā garā. Vēlāk pasniedzēja teica, ka nekad neuztaisīsim mūžīgo dzinēju. Kursabiedrs gan strīdējās pretī, bet pasniedzēja pamatoja teikto- nav tāda materiāla, kurš nenodiltu. Vēl vēlāk uzzināju, ka augstāko matemātiku nemācis( skumji). Pirms pāra beigām kursabiedrs pakašķējās par to, ka tūlīt jau būsim izsmēluši visu vielu un nekas nepaliks nākamajai nodarbībai. Bet nesaprotu, kāpēc viņš tā domā. Ja matemātikas zinātnē iekļautais ir mūžīgs, tad, kā mēs to varam tik ātri izsmelt(mūžīgs- tāpēc, ka visu laiku, kas jauns tiek pielikts vai pārrakstīts) ?
Piektais stāvs. Ienākam kabinetā (rasēšanas laboratorijā). Turpinām iepriekšējā nedēļā iesākto darbu un rezultāti ir dažādi. Kamēr rasējam, tikmēr atnāk kāda persona, kura saka, ka viņam ir atbrīvojums no rasēšanas. Zinot dažas nianses nemaz nebrīnos. Audzēkni pat atbrīvoja no priekšmeta! Bet cik saprotu, šī bija pirmā reize, kad šajā iestādē, kādam rasēšanā tika ielikts "a"(atbrīvots). Šajā pārī saprotu, ka dabūjis esmu iesauku "dienasgrāmata" (neesmu pārsteigts. Ja godīgi, tad man pat patīk!). Bet šajā pašā brīdī esmu izveidojis apli. Persona, kura lasīja šo rakstu un tā dēļ deva tādu iesauku redz, ka situācija ir minēta.