Ieņemu savu vietu vilcienā. Pasažieru skaits šeit pirmās klases vagonā nav visai liels, bet tālāk esošie otrās kalses vagoni ir tik pat kā pilni. Pēc pāris minūtēm sastāvs sāk kustēties. Sākumā virzamies diezgan lēni, bet līdzko šķērsojam tiltu pāri Dņepras upei vilciens sāk uzņemt ātrumu. Jau 120 km/h! Pēc pieturas pretējā upes krastā Darnicā nakošā stacija kurā vilciens pieturēs ir tikai Poltavā un līdz ko vilciens sāk kustēties tas strauji uzņem ātrumu. Pāris minūtes un mēs jau lidojam ar ātrumu 160 un brīžiem par 180 km/h!
Vakar ziņās rādīja, ka pie Harkovas tika uzspridzinātas sliedes un elektro vilciena mašīnists tikai pēdējā brīdī esot paspējis apturēt vilcienu pirms bojātā posma! Atceroties šo ziņu sižetu uz brīdi tā neomulīgi kļūst! Ņemot vērā, ka šis sastāvs kursē uz reģionu kur notiek pat karadarbība un to, ka vakar incidentā iesaistītais vilciens bija tikai padomju laika električka, kura diez vai brauca ar ātrumu, kurš pārsniedz 50km/h! Kas notiktu ja sliedes tiktu uzspridzinātas pirms šī sastāva, kurš brauc ar ātrumu līdz pat 180km/h. Beigu beigās savas bažas piemirstu ar cerību, ka tad kad tuvosimies Doņeckas apgabalam vilciens samazinās ātrumu.