Šī reklāma melo,” pārliecināta Elīna un ir gatava ļauties pielīmēties pie griestiem, līdzīgi kā reklāmas varonis. Reklāmas pārbaudei vajadzīgi pietiekami zemi un izturīgi griesti, līme Super Moment, piemēroti zābaki, no kuriem kājas tik viegli neizautos, un liels spilvens drošībai. Elīna gatava riskēt. Eksperimenta vietai izvēlamies Tērbatas biznesa centra (te mīt arī kasjauns.lv) pazemes garāžu, kur griesti ir viegli aizsniedzami — ar izstieptām rokām, bet šajā gadījumā kājām. Līdzīgi kā redzēts reklāmā, uz katras pēdas uzpilinām četrus pilienus līmes un ļauj nedaudz nožūt (lietošanas pamācībā teikts — 10 līdz 60 sekundes). Elīna kļūst bažīga — ja nu tiešām brīvdienas būs jāpavada, pielīmētai pie griestiem, karājoties ar galvu uz leju ilgi...
Mīts sagrūst jau brīdī, kad talkā pasauktie apsargi grasās atlaist rokas. Elīnas zābaki neko cieši nav pielīmējušies. Varbūt līme bija jāņem krietni vairāk nekā reklāmā redzētie divreiz četri pilieni, bet varbūt griestiem jābūt no īpaša materiāla...