Džulija Robertsa izvairās no sēdēšanas uz krēsliem, tāpēc filmas laikā tika izmantoti dažādi citi sēžamrīki.
Džūlijas varone Viviana atsien Edvarda kaklasaiti un dodas pēc spilvena, bet atgriežoties kaklasaite atkal ir savā vietā.
Džulija Robertsa izvairās no sēdēšanas uz krēsliem, tāpēc filmas laikā tika izmantoti dažādi citi sēžamrīki.
Džūlijas varone Viviana atsien Edvarda kaklasaiti un dodas pēc spilvena, bet atgriežoties kaklasaite atkal ir savā vietā.
Vivianas pirmā opera bija La Traviata. Tā ir par parīziešu kurtizāni, kura iemīlas vecākā vīrietī.
Pirms mīlas ainas uzņemšanas Džūlija bija tik ļoti satraukta, ka vēna uz pieres ļoti izspiedās. Lai izlabotu šo defektu tika izsaukta masiere.
Gīra matu krāsa filmā acīmredzami ir pelēka, taču uz filmas plakāta mati ir iekrāsoti tumši brūni.
Bezpajumtnieks, kuram Edvards prasa ceļu patiesībā ir filmas direktors Gerijs Māršals.
Paldies, jauku dienu :)