Dzimis 1960.gada 29.septembrī Kumasi pilsētā, Ganā. Pilnajā vārdā Yaw Atta-Owusu. Atta savā nākotnē mūziku neredzēja. Pēc vidusskolas pabeigšanas viņš dzīvoja ar savu tēvu dažus gadus pirms pārvākšanās uz Vāciju 1985.gadā lai dotos pie savas sievas Mary. 9 Mēnešus viņš mācījās Vācijas skolā un plānoja iestāties universitātē, bet viņa sieva sāka gaidīt pirmo dēlu Kevinu. Dzīvojot tuvumā Dortmundai, Atta strādāja par zemnieku un angļu valodas skolotāju, bet tajā laikā viņš arī sevī ''uzsūca'' Stevie Wonder, the Staples Singers, KC un Sunshine Band, Michael Jackson un disko kustību.
Dzīvošana Vācijā atvēra jaunas durvis Atta. Kaut kur starp Dotmundu un Dusseldorfu, viņš atklāja darba iespējas, ieguva jaunus draugus un pirmo reizi tika iepazīstināts ar mūzikas atskaņošanu. No jauniem gadiem viņš mīlēja dejot un klausīties mūziku, bet nekad nebija jutis vēlmi sekot mūzikai. Tā tā bija līdz kāds vācietis viņam pastā pajautāja:''Vai tu proti spēlēt?'' Atta meloja un pateica, ka māk spēlēt bungas kaut viņš tās nekad nav spēlējis. (Viņa sieva domāja, ka viņš ir traks!) Grupa satikās un Atta pievienojās ar bungām. Viņš spēlēja briesmīgi. Pēc piecu nedēļu mēģinājumiem ar Attu pie bungām un visai drīz arī ar vadošo vokālu. Drīz viņš iemācījās grupas regeja koveru repertuāru. Arvien pārliecinātāks ar pašmācības ceļā gūtajām prasmēm viņš bija aktīvs mūziķis kā atgādinājums par viņa laiku Vācijā.
Atta pārvācās un Toronto 1989.gadā, kur viņu ielūdza spēlēt higlife (mūzikas žanrs, kas radies Ganā 20.gadsimtā. Tas izmanto galvenās ritma un melodiskās īpašības no tradicionālās mūzikas, bet ir spēlēts ar rietumu instrumentiem) grupā, kas viņa jaunības laikā ir bijis vadošais žanrs Ganā. Viņš pats to nekad nebija spēlējis. Viņš spēlēja bungas grupā Marijata. Viņi spēlēja koncertus visapkārt Kanādā un izlaida trīs albumus. Visu šo laiku, Atta mācīja mūzikas stundas baznīcā un strādāja par konditoru Boltonā, Ontario.
Ap 1991.gada decembri Atta izlēma ierakstīt viņa paša dziesmas. Bet viņš paredzēja, ka grupas biedri nevarētu (vai negribētu)izpildīt jauno stilu. Trūkstošās naudas studijas laikam dēļ viņš savāca pats savu tehniku (galvenokārt lietotu): datoru ar Atari Notator programmatūru, sintezatoru ar iebūvētām bungu skaņām, lentu ierakstītāju, 12 kanālu mikseri. Pagāja ilgs laiks, kamēr viņš savāca nepieciešamo, iemācijās kā to izmantot un beidzot ierakstīt jaunas dziesmas, kuras Atta bija iedomājies kā viegli izpildāmas.
Viņš un viņa draugs Yanson Nyantakye jaunās dziesmas izstrādāja lēnām. Yanson sākumā dziedāja back vokālu, bet Atta samainīja viņa vokālu ar Lucy Quansah, kuras brālis bija Atta draugs un basa spēlētājs. Dzīvoklī Gosfordas Bulvārī Atta okupēja dzīvojamo istabu lai ierakstītu ierakstu, kas vēlāk kļuva par Obaa Sima.
Septiņas dziesmas Obaa Sima albumā iekļauj repa, tehno, saccharine melodijas, kamēr sevī iekļauj arī Ganas mūziku ar highlive stilu, agresīvu repu un Twi valodas izmantošanu. Iedvesmojies no ''Master Flash & The Furious Five'' performances ''New York New York'', ko redzēja televīzijā, Atta vēlējās izmantot repu savā jaunajā projektā. Repošana angļu valodā viņam nelikās ērta, tāpēc viņš sāka rakstīt un trenēties repot Twi, vispopulārākajā valodā Ganā. Īpatnējā repošana Obaa Sima albumā kļuva par vienu no senākajiem piemēriem Twi repam periodā, kad jauni reperi Accrā un Kumasi joprojām attēloja Tupaku un Shaggy.
Nosaukums Ata Kak radās tāpēc, ka viņš bija dzimis kā dvīnis, kas Akan sabiedrībā nozīmēja, ka viens bērns tiek saukts par Atta vai Ata un otru sauc par Ataa. Viņš saīsināja pirmo vārdu un pievienoja Kak, kas ir saīsināts kaakra (mazs), ko parasti pievienoja jaunākā dvīņa vārdam.
Izrādījās, ka kasetes ražošana Toronto bija dārga, tāpēc viņš to aizsūtīja uz Ganu. Viņa dvīņubrālis organizēja kasetes vāciņa dizaina izstrādi ar profesora, publicēšanas nodaļas direktora vietējā universitātē palīdzību. Atta mīlēja šo dizainu. 1994.gadā tika uzražotas un izlaistas apmēram 50 kopijas. Viņi izmēģināja tirgu ar testa iespiedumu, bet nevienam tās neinteresēja. DJ Vēlējās naudu par tās atskaņošanu. Viņš nevarēja ieguldīt naudu tās popularizēšanai . Atta nekad to neatskaņoja nevienam Ganā un neviens par to nebija dzirdējis. Apmēram 3 kopijas tika pārdotas un pārējās tika atdotas draugiem un ģimenei Ganā un Kanādā. Draugu grupai, kam viņš to atskaņoja tas ļoti patika, bet tas neizraisīja atsauksmi Ganā.
2006.gada oktobrī, Atta pārvācās atpakaļ uz Ganu, kur ieguldīja labi pelnošā uzņēmumā. Sākās tehniskas problēmas un tas izraisīja biznesa bankrotu, kas viņu noveda atpakaļ pie mūzikas. Tagad Atta turpina rakstīt dziesmas paša priekam.
2017.gadā Ata Kak uzstājās slavenajā Glastonbury mūzikas festivālā.
Vairāk šādu rakstu manā blogā: www.melodyfizz.blogspot.com