local-stats-pixel

Lielveikaliem «Maxima» būs vēl viena reklāmas seja29

38 5
Lielveikaliem «Maxima» būs vēl viena reklāmas seja
Lai palielinātu apgrozījumu un piesaistītu jaunus pircējus, lielveikalu tīkla «Maxima» mārketinga nodaļa nolēmusi radīt jaunu preču līniju ar zīmolu «Urla Maxim», nomainīt saukli, kā arī paralēli Centim Ūbelem ieviest vēl vienu reklāmas seju — urlu Maksimu. «Maxima» mārketinga nodaļas pārstāvis informēja: «Līdz šim mēs diemžēl esam par maz pievērsuši uzmanību tādai pircēju grupai kā urlas. Protams, viņi pie mums iepērkas un ir iecienījuši pārsvarā preces ar «Optima līnija» zīmolu, kas pārstāv dažādas — gan pārtikas, gan nepārtikas preces, kurām ir ievērojami zemāka cena nekā citām ekvivalentām precēm. Tomēr mūsu jaunā stratēģija būs īpaši izstrādāta urlu piesaistīšanai. Būtībā jau mēs jaunu produktu līniju neradām, vienkārši pieprasītākajām precēm urlu vidū, kā saulespuķu sēklām, šķiltavām, alum, voblām, un tā tālāk radīsim jaunu zīmolu, lai palielinātu pārdošanas apjomu.» Drīzumā tiks veidota arī reklāmas kampaņa, kuras sauklis būs «Maxima — ejam tusēt pie Maksima». Pašreizējais «Maxima» galvenais efektologs Centis Ūbele par šo projektu izsakās atzinīgi: «Būs jautri — urlas Maksima ideja tiešām reāli palīdzēs celt efektivitāti «Maximā». Pēc maniem aprēķiniem tas palīdzēs celt apgrozījumu no 12,8 līdz pat 33,4 procentiem atkarībā no veikala atrašanās vietas, gadalaika, vēja virziena, inflācijas tempa, IKP pieauguma tempa, alkohola līmeņa asinīs, RICI indeksa, migrācijas saldo, Planka konstantes un daudziem citiem faktoriem.»
38 5 29 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 29

0/2000
reiz biju dolee rimikaa - nu ar alfu nevar saliidzinaat emotion viss tur tik smirdiigs un netiirs un urlains.. nu emotion
3 0 atbildēt
:D :D beidzot kāds par viņiem aizdomājās :D
2 0 atbildēt
emotion Vai tik urla nebija Centa brālēns.
2 0 atbildēt
respekt , man tomēr liekas, ka neviens urla nepārsitīs centi
1 0 atbildēt
:D:D:D:D:D ak juus ljaunie ljaunie cilveki :D:D p.S.- esnesaku ka tas ir slikti :D buut ljaunam :D
1 0 atbildēt
žēl ka Centis vairs nebūs, jo laba reklāmas seja kaut vai tikai ir Maximas apsargs. piekrītu Pīlei, jo tā jau ir. var censties cik grib, bet neko tas nemaina! salātus mazgā, apkalpošana draņķīga, bet klienti tik un tā nesarūk, jo pārtika ir jāpērk un ja Maxima ir tuvu mājām, tad arī tur iepirksies!
1 0 atbildēt
Atkal jau par kādu ņirgājas. :D
1 0 atbildēt
super !!! emotion emotion tā jau ir ar to Centi - viņš var censties cik grib, bet slava un apkalpošana tajā Maximā ir kkas traks emotion emotion
1 0 atbildēt
O, to es saprotu! Urlas nevajaga atstāt novārtā! emotion emotion emotion emotion
1 0 atbildēt
Super :D
1 0 atbildēt
emotion
1 0 atbildēt
nu bljat reecu! :D
1 0 atbildēt
reecu! :D
1 0 atbildēt
labs raksts :D
1 0 atbildēt
Labs :D cepums autoram :)
1 0 atbildēt
BĀC!emotion Tik labs! emotion emotion emotion
1 0 atbildēt
visiem jāstrādā pēc iespējām un jāsaņem pēc vajadzībām!! viņi tak arī ir vienlīdzīgi :D
1 0 atbildēt
emotion Urlu Maxims tak Centa brālēns
1 0 atbildēt
jaa urlas neatstat mala, labak piesaistit un noindet ar nekvalitativu alkoholu emotion
1 0 atbildēt
optima līnija desa urlām... emotion emotion
1 0 atbildēt