Lielveikaliem «Maxima» būs vēl viena reklāmas seja29
38
5
Lai
palielinātu apgrozījumu un piesaistītu jaunus pircējus, lielveikalu
tīkla «Maxima» mārketinga nodaļa nolēmusi radīt jaunu preču līniju ar
zīmolu «Urla Maxim», nomainīt saukli, kā arī paralēli Centim Ūbelem
ieviest vēl vienu reklāmas seju — urlu Maksimu.
«Maxima» mārketinga nodaļas pārstāvis informēja: «Līdz šim mēs
diemžēl esam par maz pievērsuši uzmanību tādai pircēju grupai kā urlas.
Protams, viņi pie mums iepērkas un ir iecienījuši pārsvarā preces ar
«Optima līnija» zīmolu, kas pārstāv dažādas — gan pārtikas, gan
nepārtikas preces, kurām ir ievērojami zemāka cena nekā citām
ekvivalentām precēm. Tomēr mūsu jaunā stratēģija būs īpaši izstrādāta
urlu piesaistīšanai. Būtībā jau mēs jaunu produktu līniju neradām,
vienkārši pieprasītākajām precēm urlu vidū, kā saulespuķu sēklām,
šķiltavām, alum, voblām, un tā tālāk radīsim jaunu zīmolu, lai
palielinātu pārdošanas apjomu.»
Drīzumā tiks veidota arī reklāmas kampaņa, kuras sauklis būs «Maxima
— ejam tusēt pie Maksima». Pašreizējais «Maxima» galvenais efektologs
Centis Ūbele par šo projektu izsakās atzinīgi: «Būs jautri — urlas
Maksima ideja tiešām reāli palīdzēs celt efektivitāti «Maximā». Pēc
maniem aprēķiniem tas palīdzēs celt apgrozījumu no 12,8 līdz pat 33,4
procentiem atkarībā no veikala atrašanās vietas, gadalaika, vēja
virziena, inflācijas tempa, IKP pieauguma tempa, alkohola līmeņa
asinīs, RICI indeksa, migrācijas saldo, Planka konstantes un daudziem
citiem faktoriem.»