Ideja, kā pārmācīt tos uzmācīgos zvanītājus, kas piedāvā nopirkt četrpaku ar Bēthovena simfoniju grāmatām par pus cenu :D
Ideja, kā pārmācīt tos uzmācīgos zvanītājus, kas piedāvā nopirkt četrpaku ar Bēthovena simfoniju grāmatām par pus cenu :D
Zvanītājs: Sveicināti! Vai Jums ir laiks noklausīties īsu piedāvājumu?
Čoms: Protams! Mēs šeit ''Pilnmēness konsultācijās'' priecājamies noklausīties klientu vēlmes un iekļaut statistikas datos.
Zvanītājs: Ēeee... Labi. Piedāvājums būs aptuveni 5 minūtes garš un pēc tā noklausīšanās jūs tiksiet pievienots izlozei, kur galvenā balva ir trīs dienu ceļojums uz Havaju salām.
Čoms: Mums ir vajadzīga tikai standarta izdevumu apmaksa. Lūdzu, pievērsiet uzmanību, ka mums ir standarta sarunas tarifs par stundu neatkarīgi no tā vai uzklausām Jūs piecas minūtes, vai 59 minūtes.
Zvanītājs: Nē, kungs. Šis aizņems tikai piecas minūtes.
Čoms: Es saprotu, taču Jums tiks piestādīts rēķins par stundu kā mūsu noteikumos tas atrunāts. Tas Jums izmaksās 225 eiro. Kā Jūs vēlētos šo nokārot? Vai Jums jau ir reģistrēta debetkarte ''Pilnmēness konsultācijās''? Ja ir, tad man vajadzīgi tikai Jūsu kartes pēdējie 4 cipari.
Zvanītājs: Nē, neesmu reģistrējies...
Čoms: Nekas, mēs varam uzstādīt Jums kontu par nelielu samaksu. Jūsu jaunā maksa par pakalpojumu būs 257.98 eiro. Tagad man vajadzētu Jūsu debetkartes numuru un personas kodu.
Zvanītājs: Es nemaksāšu 257 eiro par šo!
Čoms: Vai! Jums ir pilnīga taisnība. Pēc 12:00 dienā mēs ņemam papildus samaksu par sarunu. Jūsu jaunā maksa par šo pakalpojumu ir 517.54 eiro. Paldies, ka atgādinājāt.
Zvanītājs: Ko? Likums nosaka, ka es varu zvanīt līdz 20:00 vakarā!
Čoms: ''Pilnmēness konsultācijas'' atbalsta klientu vēlmju uzklausīšanu 24 stundas diennaktī, taču no 12:00 dienā līdz 24:00 naktī ir piemaksas laiks. Kungs, esmu gatavs sistēmā ierakstīt Jūsu debetkartes numuru.
Zvanītājs: Paklau, Jums piezvanīja datorsistēma, nevis es!
Čoms: Ak tā.
Zvanītājs: Vai es tagad varu pastāstīt par piedāvājumu?
Čoms: Jā, bet man Jūs vispirms vajadzēs pievienot numura atpazīšanas programmai. Ar to Jūsu jaunā pakalpojuma cena ir 759.99 eiro. Kādi ir pirmie četri numuri Jūsu debetkartē?
Zvanītājs: Uzgaidiet, lūdzu. Pasaukšu savu priekšnieku.
Čoms: Labi.
Priekšnieks: Sveicināti, kungs. Vai šeit ir kāda problēma?
Čoms: Nē. Jūsu pilnā apmaksas summa par konta reģistrēšanu, sarunu, numura pievienošanu sistēmā un sarunu ar priekšnieku ir 1157.68 eiro.
Priekšnieks: PAR KO?
Čoms: Par jūsu piedāvājuma konsultēšanu, protams. Kādu samaksas metodi izmantosiet?
Priekšnieks: pīī pīī pīī pīī
Es viņiem vienmēr saku, ka man neinteresē piedāvājums.
Viena vienreiz apvainojās, jo pat neklausījos, kas tad viņai piedāvājumā!!! Teica, ''Ja jums piedāvātu 10 tūkstošus arī neinteresētu?'' Pajautāju, vai tad viņa dos man 10k, ja ne tad atā
Forša ideja! lai nebūtu jāsaņem idiotiski zvani citreiz, tad ir iespēja nobloķēt numuru pilnībā. Pēc tā izdarīšanas nevarēs saņemt ne zvanus, ne īsziņas. Kāda jēga atbildēt uz zvaniem, ja zvana saņēmējs naudu nedabūs?
Labam telemārketinga darbonim nekas netraucēs Ja paķersiet uz muļķi, tad tas palīdzēs izsmieties pēc tam ar kolēģiem par zvanu. Jebkurā gadījumā, ar cieņu pret visiem cilvēkiem, bet bez melošanas un ar empātiju pret cilvēkiem tur nav ko darīt. Nu ok, neviens neies tirgot ko vecam cilvēkam(kam jau viss ir tāpat apnicis) , vai cilvēkam, kas ir bērēs. Es ļoti priecātos, ja telemārketinga darboņiem nebūtu tik ierobežots piedāvājums, un viņi tiešām spētu piedāvāt ko saistošu. Bet reality-check ir tāds, ka ideāla produkta nav, ko viņi var piedāvāt- tas bieži vien ir overpriced, vai ar trūkumiem, un telemārketings kalpo kā vēstnieki par jauno produktu, jo daudzi nemaz iespējams nezin par to. Ja grib papildus izdot naudu par kaut ko kas principā nav tik ļoti būtisks dzīvē un nepalīdz ietaupīt- tad jā, var klausīties. Bet visos citos gadījumos labāk likt nost, lai telemārketingotāji izmirst dabiskā nāvē. Piemēram, es gribētu, lai man kāds piezvana un piedāvā normālu, kvalitatīvu mašīnas remontu ar akcijas detaļām. Bet kaut kā nezvana par šādām lietām. Es gribētu arī, lai piedāvā pārtikas pasūtīšanu pa lēto, par izdevīgām akcijas cenām. Un atkal nezvana.
es gan prasu tika 200 eiro stundā par uzklausīšanu.
strādā ļoti labi. un tā kā norādu, ka ir maksas tālrunis, kurā pirmā stunda ir apmaksāta no 1 sarunas sekundes, visi zvanītāji ir šokā.
Varbūt kāds zina kā atkratīties no uzmācīgiem e-pastu sūtītājiem ar visādiem piedāvājumiem?