Ideja, kā pārmācīt tos uzmācīgos zvanītājus, kas piedāvā nopirkt četrpaku ar Bēthovena simfoniju grāmatām par pus cenu :D
Ideja, kā pārmācīt tos uzmācīgos zvanītājus, kas piedāvā nopirkt četrpaku ar Bēthovena simfoniju grāmatām par pus cenu :D
Zvanītājs: Sveicināti! Vai Jums ir laiks noklausīties īsu piedāvājumu?
Čoms: Protams! Mēs šeit ''Pilnmēness konsultācijās'' priecājamies noklausīties klientu vēlmes un iekļaut statistikas datos.
Zvanītājs: Ēeee... Labi. Piedāvājums būs aptuveni 5 minūtes garš un pēc tā noklausīšanās jūs tiksiet pievienots izlozei, kur galvenā balva ir trīs dienu ceļojums uz Havaju salām.
Čoms: Mums ir vajadzīga tikai standarta izdevumu apmaksa. Lūdzu, pievērsiet uzmanību, ka mums ir standarta sarunas tarifs par stundu neatkarīgi no tā vai uzklausām Jūs piecas minūtes, vai 59 minūtes.
Zvanītājs: Nē, kungs. Šis aizņems tikai piecas minūtes.
Čoms: Es saprotu, taču Jums tiks piestādīts rēķins par stundu kā mūsu noteikumos tas atrunāts. Tas Jums izmaksās 225 eiro. Kā Jūs vēlētos šo nokārot? Vai Jums jau ir reģistrēta debetkarte ''Pilnmēness konsultācijās''? Ja ir, tad man vajadzīgi tikai Jūsu kartes pēdējie 4 cipari.
Zvanītājs: Nē, neesmu reģistrējies...
Čoms: Nekas, mēs varam uzstādīt Jums kontu par nelielu samaksu. Jūsu jaunā maksa par pakalpojumu būs 257.98 eiro. Tagad man vajadzētu Jūsu debetkartes numuru un personas kodu.
Zvanītājs: Es nemaksāšu 257 eiro par šo!
Čoms: Vai! Jums ir pilnīga taisnība. Pēc 12:00 dienā mēs ņemam papildus samaksu par sarunu. Jūsu jaunā maksa par šo pakalpojumu ir 517.54 eiro. Paldies, ka atgādinājāt.
Zvanītājs: Ko? Likums nosaka, ka es varu zvanīt līdz 20:00 vakarā!
Čoms: ''Pilnmēness konsultācijas'' atbalsta klientu vēlmju uzklausīšanu 24 stundas diennaktī, taču no 12:00 dienā līdz 24:00 naktī ir piemaksas laiks. Kungs, esmu gatavs sistēmā ierakstīt Jūsu debetkartes numuru.
Zvanītājs: Paklau, Jums piezvanīja datorsistēma, nevis es!
Čoms: Ak tā.
Zvanītājs: Vai es tagad varu pastāstīt par piedāvājumu?
Čoms: Jā, bet man Jūs vispirms vajadzēs pievienot numura atpazīšanas programmai. Ar to Jūsu jaunā pakalpojuma cena ir 759.99 eiro. Kādi ir pirmie četri numuri Jūsu debetkartē?
Zvanītājs: Uzgaidiet, lūdzu. Pasaukšu savu priekšnieku.
Čoms: Labi.
Priekšnieks: Sveicināti, kungs. Vai šeit ir kāda problēma?
Čoms: Nē. Jūsu pilnā apmaksas summa par konta reģistrēšanu, sarunu, numura pievienošanu sistēmā un sarunu ar priekšnieku ir 1157.68 eiro.
Priekšnieks: PAR KO?
Čoms: Par jūsu piedāvājuma konsultēšanu, protams. Kādu samaksas metodi izmantosiet?
Priekšnieks: pīī pīī pīī pīī
Nevajadzētu smieties par vecu, par slimu un par telemarketinga darbinieku. Mūsu apstākļos ir viegli kļūt par ikvienu no viņiem.
Atcerējos jaunību, kad ar draugiem zvanījām nepazīstamiem cilvēkiem un es uzdevos par Mārtiņu Ķibildu gribi būt miljonārs. Labākais, ka gandrīz visi spelēja
a: Labdien, jums zvana no TV veikala, mums ir ļoti izdevīgs piedāvājums tieši jums.
b: Labdien, es pašlaik esmu aizņemts, nevaru runāt.
a: Es jums varētu piezvanīt, teiksim, pēc 2 stundām?
b: Es tad arī būšu aizņemts. Atstājiet savu mobīlā telefona numuru, es jums pārzvanīšu vakarā, kad atbrīvošos.
a: Es tā nevaru dot savu tel. nr. lai jebkurš varētu man zvanīt
b: Nu tad tagad zinat kā es jūtos. Pī, pī, pī
Es gan dodu priekšroku dikti garai pļāpāšanai par savām problēmām, pasaules globālo problēmu risināšanai un politikai. Kādreiz vajag jau arī kārtīgi izrunāties, bet šis arī labs veids kā atšūt