local-stats-pixel fb-conv-api

uSky (SkyWay) sertifikācija AAE5273

140 28

Neklausi nevienu, ja tev saka, ka tev neizdosies, jo to vienmēr teiks. Par tevi smiesies, tevi aprunās, par tevi runās, brīnīsies un beigās ar tevi gribēs draudzēties. Tādu ceļu iet pilnīgi visi, kuri kaut kur tiecās, vienalga vai ko darītu.

Lielākā daļa pat iedomāties nevarēja, ka SW tiks tur, kur viņi tagad ir, un par sertifikāciju vispār runas nevarēja būt, bet tagad tas ir izdarīts un nākamais informācijas vilnis būs jau par komercrealizāciju. Pats sertifikācijas laiks lieliski saskanēja ar EXPO2020 sākumu šī gada Oktobrī. Tagad kompānija var piedāvāt ne tikai savu tehnoloģiju, bet arī tās sertifikāciju. Noiets ir ļoti nopietns un sarežģīts ceļšs un tas ir to vērts 🙂

140 28 5273 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 5273

0/2000

Tagad vairs vidusmēra cilvēkam nav iespēja nopirkt to skaitu daļu, kādas pirka pirms gadiem. Pienāks laiks, kad arī šodienas cenu neredzēs, finiša taisne! tā tas notiek ar investīcijām, un naudu ir jāinvestē, jo bagāti cilvēki nevis pērk sev saistības, bet tieši akcijas, un tas ir veids, kā cilvēki kļūst turīgi - investējot, nevis tērējot.

0 1 atbildēt

Joprojām investēju kripto no savas algas, un jebkurš, kurš būtu investējis tajā brīdī, kad te par to gāja runa, butu bijis ļoti labos plusos! vot ko nozīmē pacietība! ar SW nav nekas savādāks.

0 1 atbildēt

Nu ja tu gribi tā domāt, tev neviens to aizliegt nevar. Es palieku pie sava un neredzu iemeslus mainīt manu skatījumu.

0 1 atbildēt

Uterra ir ļoti labs projekts, un Emirātiem it īpaši ir vajadzīgs humus. Neviens netiek piespiests tur investēt, un Emirāti nepieļautu skamu projektiem tāda mēroga būvniecības. Turklāt tas viss tiek darīts oficiāli pēc viņu likumiem, un tur ir izslēgta jebkura veida krāpniecība, jo par to ir nopietni sodi.

0 1 atbildēt

Tev diršana, bet ne man 😉

0 1 atbildēt

Nu pagaidiet pagaidiet 🙂 Es nu gan nejūtos kā lohs, esot pāris miljonu akciju, investējot tajā brīdī, kad bija plika kompānija ar 100 darbiniekiem. Tagad tā kompānija ir izvērsusies milzīgā uzņēmumā, kas jau pelna. Lūk Hyperloop oficiāli sabruka, un tā nebija naudas vaina. Junickis skaidri un gaiši kompentēja šo pirms pāris gadiem, un viņš ļoti precīzi pateica, to, kas tagad notika. Toreiz par viņu smējās.

Lohi manuprāt esat jūs paši, kuri nespēj saprast, cik "vienkāršu" darbu dara SW, ja to pašu darbu nespēja izdarīt Hyperloop ar nebeidzamu budžetu.

Lai vai kā, Junickis ļoti precīzi visu pateica, un nav pilnīgi nekādu šaubu, ka viņam izdosies, kas īstenībā jau ir noticis.

0 1 atbildēt

Tā ir komerctrase, ja tur tiek apkalpoti cilvēki, un otrkārt tā trase ir tīri simboliska, nevis kaut kāds krutais projekts.

0 1 atbildēt

Duraki esat jūs, nevis es un jums nav nekādas poņas, kas vispār notiek un kā tās lietas tiek realizētas.

0 1 atbildēt

Nav svarīgi tagad, cik lielas tās dividendes un tās tiks maksātas attiecīgi investētajai daļai. Tu nevari pieprasīt tūkstošus savu pāris tūkstošu investīcijā tik agri. Jo vērtīgāka kompānija, jo lielākas dividendes un sākumā nav ko cerēt uz milzīgām.

0 1 atbildēt

Nu ko tad tu uztraucies? vēl kā eksistē.

0 1 atbildēt

Kuri krāpnieki ietu cauri šiem procesiem?

На основании оценки TUV SW отметила, что в комплексе uST:

обеспечена безопасная эксплуатация юникара;

движение юнимобиля полностью автоматизировано;

обеспечен контроль движения согласно маршруту;

установлен контроль за безопасной перевозкой пассажиров;

происходит обнаружение аварийных ситуаций и управление ими;

работа тестового участка № 1 в полностью автоматизированном режиме подтвердила выполнение требований безопасности, предусмотренных системой автоматического управления транспортным комплексом;

автоматизация соответствует уровню GoA4 (Unattended Train Operation (UTO)) согласно стандарту IEC 62290. Это означает, что она отвечает критериям безопасности движения, управления транспортом, контроля маршрута, посадки/высадки пассажиров, а также выявления чрезвычайных ситуаций;

основные функции по управлению транспортом выполняются согласно требованиям, установленным для уровня автоматизации GoA4.

0 1 atbildēt

Interesanti, ka jau cik man ir zināms, Bekaert pārstāvji apmeklē SW jau trešo reizi. Bekaert ir kompānija, kas darbojās 45 pasaules valstīs un nodarbina vairāk, kā 28 000 cilvēku. Pēc jūsu loģikas viņi brauc pie krāpniekiem un ir tik izmisuši, ka sadarbojās ar "nekam nevajadzīgu" tehnoloģiju?

Pirms kaut ko runāt, labāk izskaidrojiet man šo. Šis ir viens no acīmredzamiem faktiem.

0 1 atbildēt

"TUV SW" ir akreditēts sertifikators jau ļoti daudzus gadus un darbojās 14 valstīs. Viņi izsniedz lūk sertifikātus pēc tādiem un tādiem kritērijiem. Sertifikātā ir rakstīts, kas un kā tiks sertificēts un pēc kādiem standartiem. Problēma nav sertifikātā, bet tajā, ka tu nespēj pieņemt tādu faktu. Tu to vienkārši izdarīt nevari un negribi un tādēļ uz acīmredzamām lietām meklē kaut kādas neeksistējošas problēmas. Tas ir tas par ko es sen runāju un beigās, kad būs viss galā, tad jūs pazudīsiet, ļoti vienkārši prognozēt 🙂

0 2 atbildēt

Технология UST, Inc. в списке перспективных транспортных проектов ОАЭ

На сайте журнала What's On опубликовали статью о пяти транспортных технологиях, которые в ближайшее время могут внедрить в ОАЭ. В список вошёл транспорт компании UST, Inc.

Авторы статьи отметили, что струнный транспорт представляет собой машины, которые движутся над землёй по высокопрочному рельсу. Такая технология позволяет пассажирскому транспорту UST, Inc. разгоняться до 150 км/ч в городе и до 500 км/ч ‒ за его пределами.

Также в материале упоминается, что в октябре 2019 года Его Высочество доктор Шейх Султан бин Мухаммад Аль Касими, член Верховного совета и правитель Шарджи, посетил испытания струнного транспорта на территории Научно-исследовательского и технологического парка Шарджи. Тогда тестовые заезд состоялся на участке в 400 метров.

По информации What's On, когда испытания транспорта UST, Inc. будут завершены, правительство Шарджи может объявить о строительстве струнных трасс в городе.

Журнал What's On ‒ это англоязычное издание, которое освещает события в сфере развлечений ОАЭ. Сейчас на сайте издания открыт новый раздел, где публикуются материалы в честь 50-летнего юбилея страны, который празднуется в этом году. Именно в этом разделе вышел материал с упоминанием струнного транспорта.

https://whatson.ae/2021/09/public-transportation-systems-coming-to-the-uae/

0 2 atbildēt

Nu, kur palikāt džeki? intereses pēc paskatījos gūglē, ne jau tādēļ, ka man būtu kaut kādas aizdomas, bet tikai tādēļ, lai pateiktu to, ka jūs visi trīs konkrēti notupījāt. Viens pasaka u pārējie piebalso, pofig vai ir pareizi vai arī nav. Pilns ar sertifikātiem pazīstamu produktu vai tehniku un es nevienā neredzēju atšifrējumu parakstiem vai vēl kādas sīkas detaļas. Kā jau teicu, ka jums manuprāt nav izpratne par to, kas ir sertifikāts?

SW sertifikātā pat ir daudz vairāk informācijas, nekā citos internetā redzētajos.

0 2 atbildēt

Власти Шарджи подтвердили надёжность струнной трассы в ОАЭ

Трасса длинной 400 метров в Центре UST, Inc. в Шардже получила официальное разрешение властей эмирата на демонстрацию и тестовую эксплуатацию.

Разрешение получено на основе сертификации технологии в ОАЭ, которую провела компания TUV SW Standardization Certification. Проверка показала надежность и безопасность всей системы транспорта в ОАЭ.

Благодаря разрешению властей коммерческая реализация струнного транспорта стала ещё ближе. Напомним, по словам генерального конструктора UST, Inc. Анатолия Юницкого, до конца этого года планируется подписать минимум три контракта на адресные проекты. Строительство первого проекта может быть завершено к 2023 году.

0 2 atbildēt

Vai kā visi brēcāt, vai kā vaimanājāt, "nekas netikšot sertificēts" "AAE neko tādu nepieļaušot" "tehnoloģija nedarbojās" un tā tālāk. Sākumā opredelites ar to, ko jūs teicāt par sertifikāciju un tad leciet augstāk. Tagad brēcat, ka nekādi pasūtījumi nebūs, bet būs gan tādi un ne viens vien. Man jūsu vietā būtu kauns aiz nespējas neko izdarīt, meklēt visādus sīkumus, lai tikai varētu savu EGO apmierināt. Nolaidieties uz zemes džeki un beidzat kompleksot, vienmēr labāk ir pieņemt savas kļūdas un atzīt, nevis bēgt no tām.

https://www.uskytransport.com/post/innovative-usky-track-structure-is-certified

0 2 atbildēt

До конца года будет выступление Юницкого, тогда он скажет перспективы. Все ждём хороших новостей. Компания хорошо развивается. Из стадии венчур перешла в стартап, а это уже большого стоит. Начала коммерческую деятельность, и это только начало. Любой адресный проект занимает время, но это уже победа, мы семь лет об этом мечтали. До конца года осталось совсем ничего, поэтому ждём...

0 2 atbildēt

Pirmkārt, es vienmēr esmu teicis, ka tas ir risks, un ja arī nebūtu, tad ko darīt? kur var būt kaut kādas garantijas?

Otrkārt, es joprojām tictu tā pat kā iepriekš, ka manas investīcijas atmaksāsies, bet kad tieši tas notiks, negribu tagad minēt.

0 2 atbildēt

Pareizi Junickis teica, ka pārceļot satiksmi zem zemes, kā to izdarīja Masks, nekur neder, jo ar laiku arī tur būs sastrēgumi, kas problēmu pavisam nemazinās. Tviterī jau ir video ar sastrēgumiem tunelī, un ja tur kāds avarē vai aizdegās? tad problēmas būs lielas. Tā kā vairs uz zemes neko neizdarīsi, vienīgais risinājums ir otrā līmeņa transports, kā SW.

0 3 atbildēt
« 35  36  37  38  39 »