Reaktīvā dzinēja prototips var darboties, neizmantojot fosilo kurināmo, kas paver iespēju nākotnē radīt dabai draudzīgu gaisa satiksmi.
Saskaņā ar pētījumu, kas otrdien publicēts žurnālā AIP Advances, ierīce saspiež gaisu un jonizē to ar mikroviļņiem, ģenerējot plazmu. Šī procesa rezultātā lidaparāts var virzīties uz priekšu. Tas nozīmē, ka lidmašīnas kādu dienu varēs lidot, degvielas vietā izmantojot elektrību un gaisu ap tām.
Saprotams, ka starp koncepta prototipu un īsta dzinēja uzstādīšanu reālā lidaparātā, vēl ir jāiegulda daudz darba. Prototips pašreiz spēj pacelt vienu kilogramu smagu tērauda lodi 24 milimetru augstumā. Tā ir tāda pati vilce, proporcionāla mērogam, kā parasts reaktīvais dzinējs.