Galvenais ir kāju spēks, viss pārējais ir tehnikas un minimālas gaisa pretestības jautājums. Tā noteikti uzskata Londonā dzīvojošais velosipēdu būvētājs Toms Donhou.
Piesaistot vairākus specializētus uzņēmumus un savus draugus, Toms ir uzbūvējis tā dēvēto fiksīti, ar kuru var sasniegt 160 km/h.
Velosipēda rāmis ir paša Toma darbs, savukārt 104 zobu priekšējais zobrats, kā arī aizmugurējā rumba ir pasūtīti uzņēmumā Royce. Bremzes ir no labi zināmajiem uzņēmumiem AVID un SRAM. Galveno bremzēšanas funkciju šī velosipēda gadījumā pilda priekšējais bremžu disks, savukārt aizmugurējā bremžu mehānisma pamata funkcija ir tikai nedaudz asistēt pedāļu griešanās ātruma samazināšanā, jo to inerce zobratu samēra dēļ ir visnotaļ liela.
Maksimālais ātrums, ko Donhou līdz šim ir izdevies attīstīt brīvā dabā, braucot vēja aizsegā aiz speciāli pielāgota auto, ir 80 jūdzes jeb apmēram 130 kilometri stundā. Testos iekštelpās savukārt esot izdevies pierādīt, ka ar šo velosipēdu var sasniegt 102 jūdzes jeb 163 km/h.
Donhou atzīmē, ka par 100 jūdžu divriteni nodēvētā transportlīdzekļa tapšanas nolūks nav bijis jauni rekordi, bet gan vēlme apliecināt, kas ir britu inženierija un ko cilvēks var izdarīt savā garāžā bez dārgiem testu stendiem, vēja tuneļiem un tamlīdzīgi.