GIF failu popularitāte sociālajos tīklos ir visai iespaidīga un, kā apgalvo Twitter blogs, tad Twitter lietotāji 2015.gadā kopā ir dalījušies ar vairāk nekā 100 miljoniem GIF failu. Tā rezultātā, Twitter ir laidusi klajā GIF meklētāju, kas krietni atvieglos šo procesu, ļaujot publicēt un pārvaldīt ziņojumus ar GIF vēl ērtāk.
Jaunieviestā GIF poga kaut kas līdzīgs, ko nesen ieviesa Facebook un Tinder, ļaujot saviem lietotājiem atrast - sākot ar “iespaidīgu kaķa nožāvāšanos” līdz “mikrofona nokrišana kādā pasākumā”.
“Ir tik daudz veidu kā izpausties ar GIF, un pats svarīgākais ir atrast to īsto brīdi, kurā efektīvi un ātri tiek izpaustas tavas emocijas”, sacīja Riffsy izpilddirektors un dibinātājs Deivids Makintošs (David McIntosh), kurš pats strādā Twitter. Jāpiemin, ka Twitter sadarbojās gan ar Riffsy, gan Giphy, lai izveidotu šādu katalogu.
“Gyphy lietotāji veido dažnedažādus GIFs priekš ziņām, izklaidēm, sporta, un citām lietām, kas papildina un bagātina viņu tvītus”, tā izteicās Gyphy izpilddirektore un dibinātāja Aleksa Čunga (Alexa Chung). “Mēs priecājamies, ka varam strādāt kopā ar Twitter, lai padarītu šo GIF failu lietošanu vēl efektīvāku, ērtāku un labāku”.
P.S. Tie, kas nezina - GIF ir attēla formāts, kas spēj izveidot nelielu animāciju. Sīkāka informācija par to, kā tas viss darbojas, ir pieejama Twitter blogā.