Pēc dizaineres teiktā – “Jūs tagad varat gulēt kur vien vēlaties un kad vien vēlaties.” Kā arī dizainere bija veikusi sava produkta izmēģinājumu publiskās vietās – braucot ar metro, lidojot ar lidmašīnu, uzturoties bibliotēkā, ejot uz lekcijām un pat nesot mazgāt veļu uz publiskajām veļas mazgāšanas vietām, daudzu cilvēku komentāri esot bijuši – “Es vēlētos iegādāties šādu “cepuri-spilvenu” saviem ceļojumu braucieniem”.
Lai arī cepurei ir sava veida praktiska nozīme, tomēr tajā mēs izskatītos gaužām smieklīgi un noteikti būtu visu apkārtējo uzmanības centrā un apkārtējiem būtu par ko runāt vismaz kādu laiku. :) Interesanti vai arī Ryanair lidmašīnās ielaistu ar tādu mici galvā?