Smags darbs
Par kravas transporta kompleksa testa iecirkņa būvniecības pašreizējā posma jaunumiem, kā arī par tā konstruktīvajām īpatnībām un raksturojumiem - intervijā ar SkyWay kravas transporta kompleksa galveno konstruktoru Dmitriju Tihonovu
SkyWay kravas transporta kompleksiem, salīdzinājumā ar visām mūsdienās izmantojamajām sistēmām, ir vairākas priekšrocības. SkyWay kravas estakādes principiālajā shēmā pieņemts, ka galvenās slodzes no starpposmiem un ritošā sastāva tiek novirzītas uz enkura balstiem - tas ļauj veidot vieglu, lētu un ērti montējamu starpposma balstu, nezaudējot izturību. Balsts var tikt izpildīts kā metāla konstrukcijas un dzelzsbetona būves, gan saliekamas, gan monolītas.
Kravas kompleksa enkura balstiem var būt divu veidu konstrukcija - tos var kombinēt ar dažādu ēku un būvju nesošo karkasu - iekraušanas un izkraušanas termināliem, ražošanas cehiem, darbnīcām utt. Tas, piemēram, var būt depo, telpas tehnoloģiskām iekārtām, ceļa apgrieziena daļas vai citas struktūras, kas nodrošina SkyWay transporta un infrastruktūras kompleksa efektivitāti kopumā.
SkyWay kravas pārvadājumu kompleksa darbam nevajadzēs izmantot jaudīgas piedziņas stacijas, kā, piemēram, konveijeru sistēmās un trošu kravas ceļos. Tam nebūs vajadzīgas jaudīgas elektropārvades līnijas, tostarp - visai transporta sistēmai. Nebūs nepieciešama ikgadēja konveijera lentes nomaiņa. Atšķirībā no dzelzceļa lokomotīves vai kravas automobiļa piedziņas, kuri var sabojāties jebkurā maršruta vietā, SkyWay transporta kompleksa uzticamais un izturīgais stacionārais dzinējs, kas vienmēr darbojas normālā režīmā, ir viegli remontējams.
Šīs un citas īpatnības padara SkyWay kravas kompleksus par vieniem no visefektīvākajiem, pieejamākajiem un izdevīgākajiem tirgū.
Videointerviju par kravas trasi variet apskatīt pie pievienotajiem video! interesanti.
Viktors Dosenko ierosināja uzbūvēt VDNH SkyWay apļveida maršrutu
VIII Specializētās izstādes "ElektroTrans-2018" ietvaros, Viktors Dosenko pastāstīja, ka bezpilota transporta izmantošana Maskavas Centrālajā aplī paaugstinās drošības līmeni. Viņš atzīmēja, ka pasaules praksē apļu un pat slēgtos maršrutus apkalpo bezpilota transportlīdzekļi, un tas šodien pilnībā iekļaujas mūsdienu transporta paradigmā.
Papildus bezpilota vilcieniem, runātājs ierosināja arī uzbūvēt VDNH SkyWay trošu ceļa apļa maršrutu, lai apmeklētāji varētu vieglāk nokļūt dažādos parka punktos.
Viktors Dosenko arī atzīmēja, ka pilsētas elektrotransporta nozare attīstās katru dienu, tādēļ ir svarīgi pieņemt pasākumu programmu, lai paplašinātu elektrotransporta nozari, ņemot vērā visu dalībnieku intereses.