Unibus: Muitas savienības atbilstības reglamenta deklarācija
Stīgu transporta kompānija - izstrādātājs AS "Stīgu Tehnoloģijas" deklarēja junibusa atbilstību Muitas savienības tehniskajiem noteikumiem. Atbilstības deklarācija tika pieņemta, balstoties uz 2017. gada 21. novembra pārbaudes ziņojumu Nr. 1369 un 2017. gada 8. decembra pārbaudes ziņojumu Nr. 1455, ko izsniegusi elektrosakaru uzraudzības laboratorija "BelGIE", akreditācijas sertifikāts Nr. BY / 112 1.0249.
Atbilstības deklarācijas EES reģistrācijas numurs Nr. BY/112 11.01. TP020 003 26470
AS "Stīgu Tehnoloģijas" galvenie darbības principi - atvērtība un kvalitātes kontrole visās darbības jomās AS ievēro starptautisko un nacionālo standartu prasības, un tās mērķis ir iegūt atbilstības sertifikātus, lai apstiprinātu šo prasību apstiprināšanu neatkarīgos sertifikācijas orgānos. AS "Stīgu Tehnoloģijas" sākotnēji izveidota, darbojas un pastāvīgi pilnveidojas iekšējās vadības sistēma.
Skats no ETP
Projekts ar apgalvojumu par oriģinalitāti tika parādīts Amerikā. Kompānija Aerial Rapid Transit Technologies ir ierosinājusi "gaisa gondolu" projektu stadionam Dodger Stadium. Projekts tika iesniegts izskatīšanai municipālajā ekstaraordināro inovāciju birojā (Office of Extraordinary Innovation). Trafika problēma ASV populārākajā sporta stadionā katru gadu kļūst arvien aktuālāka un mēģinājums izvest transportu otrajā līmenī virs zemes izskatās likumsakarīgi. Izlasīt ziņu pilnībā varat populārajā vietnē wired.
Šīs idejas dzīvotspēju komentē kompānijas izstradātāja AS "Stīgu Tehnoloģijas" mērķprojektu nodaļas vadītājs Kirils Badulins:
"Izvērtējot šīs trases projektu, uzreiz uzmanību pievērš augstās projekta izmaksas. Spriediet paši - ceļš pāris kilometru garumā izmaksā 125 miljonus dolāru. Šādus lēmumus tautā pieņemts saukt par "apzeltītiem".
Lai nodrošinātu deklarēto pasažieru skaitu 5000 cilvēki stundā, galvenais izaicinājums stīgu transportam būtu kompetenta transportlīdzekļa izvēle. Būtu ideāli izmantot junibusu vai divu četrpadsmitvietīgo junibusu sakabi. Mūsu galvenā priekšrocība (ar, es uzsveru, zemākām izmaksām - 30-40 miljoni šim projektam) ir ātruma režīms. Aprakstītais projekts piedāvā ātrumu aptuveni 20 km/h, mums ir 1,5-2 reizes lielāks. Pilsētas stīgu transports pārvietojas ar ātrumu līdz 150 km/h, taču šādā īsā posmā maksimālais ātrums nav sasniedzams.
Vienlaicīgi mums būs pašgājējs transportlīdzeklis, bet vanšu ceļa kabīnes ir piestiprinātas pie troses un vadītas ar piedziņas staciju. Bojājuma gadījumā mūsu transportlīdzekļi var izstumt bojāto vagonu, kas nav iespējams trosē. "
Šobrīd stīgu transporta kompānijas -izstrādātāja plānos nav īstenot SkyWay Ziemeļamerikā. Bet tendence pārvietot transportu uz "otro līmeni" ir acīmredzama visā pasaulē, jo vietas uz zemes kļūst arvien mazāk.