Paskatieties, ko raksta Itāļu presē par pašreizējā tramvaja neizdevīgumu un to, kādus robus tas rada budžetā. īsumā par rakstu:
"Cateno De Luca, jaunais Messiono mērs itālijā, kura vēlēšanu kompānijas saturā bija ieviest pilsētā modernu un jaunu transporta tehnoloģiju - SW. Starp citu viņš jau ir amatpersona."
Viņi nodarbojas ar jaunā transporta ieviešanu pilsētā -SW, kuras ietekme uz pilsētvidi ir 0. Mēra posta kandidāts savā priekšvēlēšanu kompānijā piedāvāja SW, kā transportu, kas savienos 15 minūtēs Ganzirri un Pistunina. Viņi vēlas nomainīt pašreizējo tradicionālu tramvaja ceļu ar SW tehnoloģiju, jo esošais tramvajs rada katru gadu miljoniem eiro caurumu budžetā, un šādi mīnusi ir ļoti daudzās valstīs, jo esošais transports nespēj nodrošināt peļņu, kas turklāt tiek dotēts no valsts naudām (nodokļu maksātājiem) un es piemēram nesaprotu, kādēļ, lai pastāvētu kaut kāds transports, kurš pat peļņu nenes?
SW šajā ziņā ir ievērojami ekonomiskāks, nekā parastais tramvajs un SW nesīs ne vien ekoloģiju, ērtības, ātrumu un modernismu, bet arī peļņu un tieši tādēļ Itālijā grib ieviest SW, jo ir ļoti lieli iemesli tam, lai to darītu. Itālijā tas tramvajs par ko viņi runā, NEKAD NEBŪS EKONOMISKS UN EFEKTĪVS
Kopumā maršruts būs aptuveni 15 km (kopējais maršruts), un tajā ir 12 pieturvietas, tostarp 3 termināli . Tādējādi pilnībā modulārais plānojums, kas ir sasniedzams vairākos posmos.
Tagad tradicionālā tramvaja infrastruktūra ir ļoti vienkārš, jo praktiski ir ļoti vienkārši nojaukt esošo tramvaju ceļu, jo jaizņem ir tikai sliedes un elektrības padeve, kas nav nekas sarežģīts. Kādēļ kādam vajadzetu neizdevīgu un neefektivu tramvaja līniju, ja to var vienkārši nomainīt pret SkyWay otrā līmeņa transportu?
Pat neesot SW atbalstītājam, bet lielākajam ienaidniekam, cilvēks saprot, ka SW tehnoloģija salīdzinājumā ar esošo tramvaju ir ļoti simpātiska, moderna, ātra, ērta, lēta un galvenais, ka 100% droša un ekonomiska, jo kustība notiks nepārtraukti, nekādi darbadienu vakaru korķi, bet gan cilvēki ātri tiks mājās no darba.
http://www.messinaora.it/notizia/2018/06/07/15-km-12-fermate-3-terminal-tutti-dettagli-del-tram-sospeso-cateno-de-luca/107195 ;
Šis gan jau, ka ir viens no tiem projektiem, par kuriem runā SW, bet nedrīkst izpaust informāciju un tas ir pašsaprotami, līdz nebūs konkrētas lietas parakstītas un es esmu pārliecināts, ka šādi projekti ir arī desmitiem vai simtiem, par ko runā SW vadība un pienāks tā diena, kad sāksies būvniecība, viennozīmīgi un nevis kāda intereses pēc, bet tikai un vienīgi tādēļ, ka:
SW transports ir reāli ekonomiski izdevīgs, ērts, ļoti moderns, ātrs, drošs, peļņu nesošs un izskatās lielsiki pilsētvidē un šie ir visi tie iemesli, kādēļ daudzas valstis gribēs nomainīt uz ko šādu, jo ir ļoti daudz plsui, ļoti daudz un tehnoloģija ir ar milzīgu potenciālu draugi