local-stats-pixel

Skyway 51860

Iepriekšējais raksts: https://spoki.tvnet.lv/izgudrojumi/Skyway-50/875242

Tālu no liela mēroga izstādēm un reprezentatīvām konferencēm, notiek AS "Stīgu tehnoloģijas" darba vissvarīgākā daļa. Stīgu transporta inženieri un testētāji katru dienu nodarbojas ar sarežģītu un svarīgu darbu - tuvina īstenošanai SkyWay idejas. Visbiežāk viņu darbs paliek neievērots, bet ne šoreiz - "Komsomolskaja pravda v Belorusi" pavadīja dienu kopā ar kompānijas darbiniekiem un uzzināja, kā tas ir, strādāt ar inovatīviem risinājumiem un revolucionārām tehnoloģijām.

Par to, kā notiek izmēģinājumi eksperimentālajā ražošanā un EkoTehnoParkā, par grūtībām un interesantiem risinājumiem, lasiet "Komsomolskaja pravda" vietnē.

Reklāma
Reklāma
Reklāma
« 1  2  3  4  5 »
36 45 860 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 860

0/2000
Atkal referāts 50+ bilžu garumā, bet labuma no tā - nulle! Nesaprastajam ģēnijam, kā parasti, nav naudas.
0 0 atbildēt

Cik esot  dzirdēts, kka     kiprā k-kas  ar bankām    notiekaa,,,tjip   Ejropa  ņem priekšā  un pakaļā   slīpos darījumus, rimis laikam ir tikai  pionero!!!!!              "emotionsmi:                                               

0 0 atbildēt

Reāli apnicis idiotiem skaidrot vienu n to pašu, ko nespēj sagremot, tad te nav vispār runa par konstruktīvu dialogu.

0 0 atbildēt

Neviens uz Maskavu pat nemaz neskatās emotion tiek tēmēts uz to tirgu, kur tas ir pieprasīts un vajadzīgs, bet pārējie paši atsauksies.

0 0 atbildēt
Tu man atbildi uz vienu, kādēļ Kazaņā vai kur tas bija, jau būvē monosliežu transportu? ---------------------------------------------------------------Savukārt Tu man atbildi kāpēc Kazaņā nebūvē Skaiveju???
0 0 atbildēt

Paskatieties, ko raksta Itāļu presē par pašreizējā tramvaja neizdevīgumu un to, kādus robus tas rada budžetā. īsumā par rakstu:

"Cateno De Luca, jaunais Messiono mērs itālijā, kura vēlēšanu kompānijas saturā bija ieviest pilsētā modernu un jaunu transporta tehnoloģiju - SW. Starp citu viņš jau ir amatpersona."

Viņi nodarbojas ar jaunā transporta ieviešanu pilsētā -SW, kuras ietekme uz pilsētvidi ir 0. Mēra posta kandidāts savā priekšvēlēšanu kompānijā piedāvāja SW, kā transportu, kas savienos 15 minūtēs Ganzirri un Pistunina. Viņi vēlas nomainīt pašreizējo tradicionālu tramvaja ceļu ar SW tehnoloģiju, jo esošais tramvajs rada katru gadu miljoniem eiro caurumu budžetā, un šādi mīnusi ir ļoti daudzās valstīs, jo esošais transports nespēj nodrošināt peļņu, kas turklāt tiek dotēts no valsts naudām (nodokļu maksātājiem) un es piemēram nesaprotu, kādēļ, lai pastāvētu kaut kāds transports, kurš pat peļņu nenes?

SW šajā ziņā ir ievērojami ekonomiskāks, nekā parastais tramvajs un SW nesīs ne vien ekoloģiju, ērtības, ātrumu un modernismu, bet arī peļņu un tieši tādēļ Itālijā grib ieviest SW, jo ir ļoti lieli iemesli tam, lai to darītu. Itālijā tas tramvajs par ko viņi runā, NEKAD NEBŪS EKONOMISKS UN EFEKTĪVS emotion

Kopumā maršruts būs aptuveni 15 km (kopējais maršruts), un tajā ir 12 pieturvietas, tostarp 3 termināli . Tādējādi pilnībā modulārais plānojums, kas ir sasniedzams vairākos posmos. 

Tagad tradicionālā tramvaja infrastruktūra ir ļoti vienkārš, jo praktiski ir ļoti vienkārši nojaukt esošo tramvaju ceļu, jo jaizņem ir tikai sliedes un elektrības padeve, kas nav nekas sarežģīts. Kādēļ kādam vajadzetu neizdevīgu un neefektivu tramvaja līniju, ja to var vienkārši nomainīt pret SkyWay otrā līmeņa transportu?

Pat neesot SW atbalstītājam, bet lielākajam ienaidniekam, cilvēks saprot, ka SW tehnoloģija salīdzinājumā ar esošo tramvaju ir ļoti simpātiska, moderna, ātra, ērta, lēta un galvenais, ka 100% droša un ekonomiska, jo kustība notiks nepārtraukti, nekādi darbadienu vakaru korķi, bet gan cilvēki ātri tiks mājās no darba.

http://www.messinaora.it/notizia/2018/06/07/15-km-12-fermate-3-terminal-tutti-dettagli-del-tram-sospeso-cateno-de-luca/107195  ;;

Šis gan jau, ka ir viens no tiem projektiem, par kuriem runā SW, bet nedrīkst izpaust informāciju un tas ir pašsaprotami, līdz nebūs konkrētas lietas parakstītas un es esmu pārliecināts, ka šādi projekti ir arī desmitiem vai simtiem, par ko runā SW vadība un pienāks tā diena, kad sāksies būvniecība, viennozīmīgi un nevis kāda intereses pēc, bet tikai un vienīgi tādēļ, ka:

SW transports ir reāli ekonomiski izdevīgs, ērts, ļoti moderns, ātrs, drošs, peļņu nesošs un izskatās lielsiki pilsētvidē un šie ir visi tie iemesli, kādēļ daudzas valstis gribēs nomainīt uz ko šādu, jo ir ļoti daudz plsui, ļoti daudz un tehnoloģija ir ar milzīgu potenciālu draugi emotion

0 0 atbildēt

Hm ! 

Un ko darīs naftas magnāti ? 

Kārs zobus vadzi ? 

Ja vēl projektu atbalstītu rokfelleri un rokšildi vai anglikāņu karaļnams ! emotion 

Karoče figņa ! emotion

0 0 atbildēt
Haha cik intresanti
0 0 atbildēt
Eu, jautājums abiem "investoriem" - kādas konkrēti kompānijas akcionāri jūs esiet?
0 0 atbildēt
https://www.youtube.com/watch?time_continue=8&v=D4T_2lMfipE   Te neliela piedeva Astraaļa rakstamemotion
0 0 atbildēt

Astrālis jau nespēj saprast vienu lietu, ka urbanizētā pilsētvidē būvēt šādu gaisā pakarinātu transportu ir  nežēlīgi dārgi! Lētāk ir veidot pazemes metro sistēmu!       Gaisā karināmā transporta izbūve varbūt uzreiz neprasa tik lielus ieguldījumus tieši materiālos+darbizmaksa+ citi izdevumi, bet ..bet lai tādu infrastruktūru gaisā pakarinātu kaut Tallinā kilometru izbūvētu, būtu vienīgā galvenā iela Tallinā jānoliek mierā bez  uz kādiem 2 gadiem bez satiksmes!!    Jo Tallina  ( ceļu pieeja uz ostu....   Tallinai tad kravas būtu jānovirza uz Paldiskiem) -.  nav Rīga kur  ceļo no visām debes pusēm       ,var daudz apbraukt no visām pusēm it īpaši kravu vedēji!!      Cik Tallina zaudētu uz šādu projektu

0 0 atbildēt
Tak ko tu vari ņemties? Tas jau tev ir kaut kādas problēmas un jautājumim. Tu vienkārši esi pavisan citā līmenī un ne visai saproti kas notiek. Es tikai nesaprotu, ko tu vienreiz neņem atpakaļ savu naudu? Tu tak muļķi saproti, ka tiec apzagts, bet naudu dīvainā kārtā negribi. Tev nav smadzenes, lai kaut kur vispār investētu, jo tie tavi apgalvojumi ir tik lēti un bērnišķīgi, ka man pat atbildēt negribas. Es tev varu pateikt vienu, ka es esmu pārliecināts par to, kur es esmu investējis un pārliecināts par transporta vajadzīvu un milzīgo potenciālu un vari man neko nepiešūt, jo es ta visu saprotu un ar galvu domāju atšķirībā no tevis draudziņ.Tev sajēgas vispār nav nekādas par ko tu tur runā un kas notiek. Tu labāk pastudē vēsturi un palasi vikipēdijā vai kur citur kā tika ieviesti citi transporta veidi un cik laiku aizņēma. Tu pats nesaproti, ka tu esi nožēlojams, jo pats sevi par tādu pataisi, jo turi daļas un kaut ko apkurijies tur runā? Nopīpējis savu intelektu.
0 0 atbildēt

Labāk būtu painteresējušies kā notiek šādu projektu investēšana. Es vēlreiz varu pateikt, ka Hyperloop ir lielisks piemērs tam, bet jūs to ignorējat, jo vienkārši nav man pretī vairs ko atbildēt, jo tas ir tas uz ko jūs maksimums esat spējīgi, tikai runāt, bet kad ir jāatbild, tad atrunas un tēmas maiņa.

Arī Hyperloop piesaista investorus, nav svarīgi kā to dara, bet fakts ir, ka piesaista. Tu domā, ka viņiem kāds maksā tagad? domā, ka viņi būvē kaut kur trases? Viņi nodarbojas principā ar to pašu lietu, ko SW, tikai savādākā izpildījumā. Arī Hyperloop ir inovatīvs un ar augstu risku projekts un viņiem ne gluži iet labāk, kā pašlaik SW. 

Šīs ir ilgtermiņa investīcijas, kur tu investē tehnoloģijas "TAPŠANĀ", nevis jau gatavā produktā, kurš momentā nesīs peļņu. Pateicoties visiem investoriem, tikai tādēļ kompānija dara savu darbu. Te nav nekādi noteikumi vispār un jebkurš investors var visu pazaudēt, kā arī ļoti daudz iegūt, ja plāni izdodas. Venčura investīcijas tieši to arī nozīmē un garantijas nav pilnīgi nekādas un to zina katrs, kurš investē šajos projektos.

0 0 atbildēt
37 skatījumi un 4 (x2) laiki pa trīs vai četrām dienām! Visiem tu esi apnicis kā rūgta nāve, Astrāli! Tikai heiteri tavu rakstu sēriju vēl uztur pie dzīvības. Tātad arī SW drīz mirs dabīgā nāvē, jo cilvēkiem apniks klausīties vienu un to pašu gadiem ilgi.
0 0 atbildēt

Проект SkyWay может работать достаточно долго. Он не лопнет как простая финансовая пирамида, ведь в нем нет выплат, а значит нет и оттока средств, в SkyWay есть только приток. Пока у Юницкого еще остались сказки, пока ему удается заставлять народ ждать чуда, пока идет приток — SkyWay будет продолжать жить.

0 0 atbildēt

Но как только вкладчики “компании” Скайвэй массово начнут требовать результат, сказки закончатся, а рекламные расходы лохоторна перестанут отбиваться, то он сразу закроется. Я думаю, в конце концов, Юницкий красиво отмажется, скажет, что разработка стала нерентабельной или власти оказались против. Вернет ли пирамида SkyWay вкладчикам деньги? Нет. Все деньги, само собой разумеется, ушли на “разработки технологии”

0 0 atbildēt

Piedāvājumiem investēt apšaubāmos projektos ir kopīgas vairākas īpašības – tie garantē lielus peļņas procentus, daži rīko “webinārus” internetā, bet daži – seminārus viesnīcās ar bagātīgi klātiem galdiem. Pēdējos gados finanšu piramīdas kā aizsegu izmanto apgalvojumu, ka cilvēki naudu investēs konkrētos projektos vai lietās.

0 0 atbildēt

Tas raksts tajaa SWIG lapā vien jau apstiprina to ka Junitkis ir fantazētājsemotion Vārds Namerenije tulkojas kā vēlamais tāpēc 101 reizi tev lunim saku ka Gēnijs vēlamo jau kuro gadu cenšas uzdot par esošo.Tu pridurak tiešām to nesaproti vai izliecies ?

0 0 atbildēt

Транспортная революция Sky Way Capital – это ремейк аферы с Панамским каналом !!!

0 0 atbildēt
« 1  2  3  4  5 »