Divsliežu divsekciju 48-vietīgais Unibus U4-220-T2
Viensekcijas 6-vietīgs Unicar U4-430
Divsliežu divsekciju 48-vietīgais Unibus U4-220-T2
Viensekcijas 6-vietīgs Unicar U4-430
Trīssekciju 18-vietīgais Unicar U4-430-T3
Šis Unikārs tika parādīts Dmitrijam Medvedevam "Krievijas transports 2017" izstādē. Pats Stīgu transporta projekts viņam tika prezentēts jau 2009. gadā. Tolaik viņš šo projektu neatbalstīja.
Daži tehniskie parametri.
Unibus U4-210 un Unibike U4-621 izgāja sertifikāciju ar Gorleketrotransporta Zinātņu Tehnisko Pētniecibu Centra piedalīšanos. Šie ritošie sastāvi saņēma Krievijas Federācijas Transporta ministrijas sertifikātus.
Nākamie divi transporta risinājumi pagaidām tiek gatavoti testiem. Divvietīgais Uniwind priekš supervieglās trases.
Kā arī ātrgaitas 6-vietīgais Unibus U4-362
Tā pirmizrāde notika InnoTrans 2018 izstādē Berlīnē. Paziņotais ātrums, kuru tas spēj attīstīt, 500km/st. To pārbaudīt pagaidām nav iespējams, tā kā pašlaik nav trases ar pietiekošu garumu ātruma uzņemšanai.
3DEXPERIENCE
Uzražotie transportlīdzekļi tiek veidoti uz digitālās platformas 3DEXPERIENCE no kompānijas Dassault Systemes. Šī programma ļauj veikt darbus pa visiem izstrādes posmiem, tādiem kā: dizaina izstrāde, dizaina plāns, 3D-modelēšana, skices, ergonomikas testēšana, eksplautācijas situācijas simulācija un virtuālās vides slodzes, transportlīdzekļu izgatavošana un montāža, kvalitātes pārbaude, testēšana, u.c. 3DEXPERIENCE platforma ļauj visiem tās dalībniekiem veikt jebkādas izmaiņas projekta izstrādē jebkurā brīdī un jebkurā posmā.
Citi projekti
Izstādē "InnoTrans 2016" bija prezentēts intelektuālā nožogojuma apsardzes modulis. Tas ir domāts perimetru objektu monitoringa un apsardzes vajadzībām. Tajā ir uzstādīts: 360 grādu pagriezienu kamera, naktsredzamības videokamera, infrasarkanā kamera, skaļruņi un gaismeklis.
2018. gadā tika uzbūvēts Stīgu tilts EkoTehnoParkā. Tas ir pārkārtais tilts, kura galvenā nesošā konstrukcija sastāv no lokaniem elementiem, kuri strādā uz stiepšanos, bet kājāmgājēju daļa ir iekārta. No citiem tiltiem atšķiras ar mazāk izejmateriāliem, kā arī praktiski visu elementu nospriegojumu un bez nevienas temperatūras šuves.
Izstādē "InvaEksop 2018" tika prezentēts Unimobīlis. Tas ir elektroauto priekš invalīdiem ratiņkrēslos. Automašīnu var vadīt, atrodoties invalīdu krēslā. Auto garīti atļauj to noparkot perpendikulāri ietvei un nodrošināt iekāpšanu/izkāpšanu tieši uz trotuāra caur aizmugures durvīm un tas tiek izdarīts ar iestrādāta pacēlāja palīdzību.
Mehāniskie parametri: Maksimālais ātrums 100km/st., braukšanas attālums 120km, svars 990 kg, baterijas uzlāde no mājsaimniecības ligzdas, pilnas uzlādes laiks 10 stundas (iespējama ātrā uzlādes), komplektējams ar elektrokrēslu invalīdiem ar 40km distanci braukšanai.
Paskatoties internetā pieejamo informāciju par to te Habr.ru Tas ir kolektīvās blogošanas portāls. Blogošanas vietens uzturētājs kaut kāds Denis Kručkovs!? Pieņemu, ka nekur citur pasaulē par šo blogošanas vietu reti kurš zina, jo aptvertā auditorija atrodās Krievijā . Nemācēšu spriest, kas ir Habr, tapēc atturēšos komentēt vairākkādu tieši auditoriju pārstāv šī vietne!!!